Product

Kinderopvang

Correcte produkt omschrijving

Marianne

Bestelling incompleet geleverd en geen reactie op mail gekregen

Reactie Boxenland.nl:

Jammer om te horen dat er een paar moertjes te weinig geleverd waren met het bevestigingsmateriaal voor jullie veiligheidshek/kinderhekje. Maar goed om te horen dat het snel opgelost kon worden.

Claudia

Slechte service. Een tafel besteld voor kinderen met een beperking. Een mooie tafel leek ons. Echter door een fout werd de tafel pas 2,5 maand later bezorgd. Zonder ook maar iets te laten weten.... Slechte service. Een tafel besteld voor kinderen met een beperking. Een mooie tafel leek ons. Echter door een fout werd de tafel pas 2,5 maand later bezorgd. Zonder ook maar iets te laten weten. Daarna kwam de tafel binnen met een beschadiging op het blad. Dit was scherp dus het moest ook nog gemaakt worden. Gemeld bij Boxenland maar wel steeds een mailtje extra moeten doen omdat ik geen reactie kreeg. Ze zouden geld terug krijgen maar ook na nog een keer gemaild te hebben geen reactie....

Reactie Boxenland.nl:

Bedankt voor je feedback. Ook wij vinden het vervelend dat er (transport)schade is opgetreden aan jullie tafel)blad. Dit komt slechts zelden voor. Graag hebben we je een oplossing ervoor aangeboden... Bedankt voor je feedback. Ook wij vinden het vervelend dat er (transport)schade is opgetreden aan jullie tafel)blad. Dit komt slechts zelden voor. Graag hebben we je een oplossing ervoor aangeboden waarvan ons is aangegeven deze juist “prima” te vinden. We vinden het jammer om te lezen dat je het slechte service vindt en we niet altijd even snel hebben gereageerd. Onze excuses daarvoor en toch nogmaals veel plezier toegewenst met de schooltafel!

Lynn VdK

Prima service

Nadia

Super fijn! Wederom.

Kinderopvang ‘t Schoapie

Prima bedrijf. Snel
Geleverd

Nynke

Heel goed, snelle service en kreeg zelfs iets extra's. Heb er heel veel plezier van