John Wilfred

Niets te klagen. Erg tevreden over hun adviezen en de uitvoering. Alles is conform afspraak afgehandeld. Ben er wel tevreden mee. En hopelijk scheelt het veel in de gas en stroomrekening nu we... Niets te klagen. Erg tevreden over hun adviezen en de uitvoering. Alles is conform afspraak afgehandeld. Ben er wel tevreden mee. En hopelijk scheelt het veel in de gas en stroomrekening nu we zonnepanelen hebben en isolatie.

Van Hout

Goede ervaring

Robert

Samen met onze financieel adviseur zijn wij met BOX duurzaam in contact gekomen. Alles is snel opgepakt en geregeld. Op een later tijdstip gaan we de andere maatregelen laten uitvoeren. Nu eerst de... Samen met onze financieel adviseur zijn wij met BOX duurzaam in contact gekomen. Alles is snel opgepakt en geregeld. Op een later tijdstip gaan we de andere maatregelen laten uitvoeren. Nu eerst de zonnepanelen geplaatst. Bespaart ons weer veel op de energierekening.

Miranda

Uitstekende service!
Vriendelijk personeel en zonnepanelen snel vakkundig geplaatst

Nouws

Poging 2 van plaatsen

Poging 2 van plaatsen

Nouws

Echt niet aan beginnen, zijn hier heel lang mee bezig geweest, personeel gaat op de loop, steeds weer een andere adviseur over de vloer. Beloven gouden bergen, komen afspraken niet na. Leugen op... Echt niet aan beginnen, zijn hier heel lang mee bezig geweest, personeel gaat op de loop, steeds weer een andere adviseur over de vloer. Beloven gouden bergen, komen afspraken niet na. Leugen op leugen, als de Pinokkio Award zou bestaan dan wint Box hem zeker te weten. Ze hebben nergens verstand van, weten niet waar ze over praten. Dit is de grootste soap van Nederland.

Igor

Via mijn hypotheekadviseur zijn wij in contact gekomen met box duurzaam. Prettig bedrijf. mensen komen hun afspraken na en de zonnepanelen zijn ook nog is binnen twee maanden gelegd.

Willy

Voor mij alleen maar positieve ervaringen! Een prettige, kundige adviseur die, ook op kritische vragen, snel en eerlijk antwoord gaf èn altijd gedane beloftes nakwam.
Het glaszettersbedrijf...
Het glaszettersbedrijf dat in een week tijd, op een zeer professionele wijze, een enorme klus verrichtte. En snel na de afronding, de inspectie en het nieuwe energielabel in huis.
En dit alles binnen 3 maanden tijd!

Simone

Ben heel goed geholpen en bijzonder tevreden met de service en de warme voeten, en betaal daarnu ook nog minder voor.

Melanie

Wij werden via onze adviseur in contact gebracht met Boxduurzaam voor het verduurzamen van nieuw aan te kopen woning. Wij werden snel terug gebeld voor het maken van een afspraak en daarna goed... Wij werden via onze adviseur in contact gebracht met Boxduurzaam voor het verduurzamen van nieuw aan te kopen woning. Wij werden snel terug gebeld voor het maken van een afspraak en daarna goed geadviseerd en geholpen door de duurzaam adviseur. We gaan de zonnepanelen en ons glas vervangen. We wachten de planning af maar zijn dik te vreden over de manier waarop we geholpen zijn.