Kuyper timmer- interieur en schilderwerk

Heb al meer dan 25 jaar goede adviezen En zakelijke hulp gekregen .
En hulp en advies met de hypotheek.
Rosalinde staat altijd voor je klaar
Vriendelijke vrouw met kennis van zaken...
Heb al meer dan 25 jaar goede adviezen En zakelijke hulp gekregen .
En hulp en advies met de hypotheek.
Rosalinde staat altijd voor je klaar
Vriendelijke vrouw met kennis van zaken

Postma

De ervaring is positief

Particulier

Box Duurzaam heeft een bedrijf aangestuurd die onze spouwmuur heeft geisoleerd

Niels

Goed klantcontact en handelen adequaat

Pascal

Ik heb onlangs het genoegen gehad om met BOX duurzaam in zee te gaan voor meerdere duurzame woningupgrades, en mijn algehele ervaring was overweldigend positief.

Ten eerste verliep de...

Ten eerste verliep de installatie van zonnepanelen, uitgevoerd door een door BOX duurzaam aanbevolen derde partij, naadloos. Vanaf het eerste contact tot aan de voltooiing van de installatie was de communicatie duidelijk en verliep het hele proces probleemloos. Een pluim voor BOX duurzaam voor het garanderen van een vlotte en efficiënte installatie van zonnepanelen door samen te werken met dit bedrijf.

Vervolgens leverde de installatie van nieuwe ramen, eveneens uitgevoerd door een externe aannemer, een klein probleempje op tijdens de installatiefase. De inzet van deze externe aannemer op het gebied van klanttevredenheid kwam echter duidelijk naar voren doordat ze de problemen snel aanpakten en ervoor zorgden dat het eindresultaat aan mijn verwachtingen voldeed. Hun proactieve aanpak bij het oplossen van uitdagingen demonstreerde hun toewijding aan het leveren van hoogwaardige dienstverlening.

De installatie van een hybride warmtepompsysteem stuitte na de installatie helaas op een aantal problemen. Ondanks een aanvankelijk positief contact en overeenstemming ontstonden er problemen als lekkages, niet-defecte facturen en afwijkingen van de afgesproken voorwaarden. Hoewel de betrokken derde partij veel te wensen overliet, was de reactie van BOX duurzaam om de situatie recht te zetten lovenswaardig. Ze pakten elk probleem frontaal aan en toonden een toewijding aan klanttevredenheid die hen onderscheidt. Hun proactieve aanpak bij het oplossen van problemen benadrukte hun integriteit en toewijding om een positieve klantervaring te garanderen.

Concluderend kan worden gesteld dat mijn algehele ervaring met BOX duurzaam wordt gekenmerkt door professionaliteit, transparantie en oprechte toewijding aan klanttevredenheid. Hoewel zich tijdens de installatie van het hybride warmtepompsysteem uitdagingen voordeden, heeft dit niks met BOX duurzaam te maken, ben ik onder de indruk en tevreden geraakt door de snelle en effectieve oplossing van deze problemen door BOX duurzaam. Ik kan BOX duurzaam van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar betrouwbare en klantgerichte duurzame woonoplossingen.

Bas

Ik was erg tevreden omdat alle afspraken op tijd nagekomen zijn en de werkzaamheden netjes en goed uitgevoerd zijn.

Dick de Kruijk

Kundige advisering over verduurzamingsmaatregelen. Duidelijk beeld van kosten en opbrengsten. Via Boxduurzaam heeft installatiebedrijf Lumex zonnepanelen geplaatst en de meterkast vervangen. Kundige advisering over verduurzamingsmaatregelen. Duidelijk beeld van kosten en opbrengsten. Via Boxduurzaam heeft installatiebedrijf Lumex zonnepanelen geplaatst en de meterkast vervangen.
Mooi voorbeeld van een geslaagd turnkey project!

Reactie Box Duurzaam:

Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze dienstverlening en het resultaat van het project! Het plaatsen van zonnepanelen en het vervangen van de meterkast zijn inderdaad... Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze dienstverlening en het resultaat van het project! Het plaatsen van zonnepanelen en het vervangen van de meterkast zijn inderdaad belangrijke stappen in het verduurzamen van een woning, en we zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan een succesvolle uitvoering.
Het feit dat je ons project beschouwt als een mooi voorbeeld van een geslaagd turnkey project, vervult ons met trots. We streven ernaar om niet alleen technisch bekwaam te zijn, maar ook om een uitstekende service te bieden die voldoet aan de verwachtingen van onze klanten. Jouw tevredenheid is voor Box duurzaam onze grootste beloning, en we willen je hartelijk bedanken voor het delen van jouw positieve ervaring.

C + R

Nazorg is waardeloos.

Reactie Box Duurzaam:

Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met de nazorg van ons bedrijf. We hechten veel waarde aan de ervaring van onze klanten en streven ernaar om de hoogste kwaliteit van dienstverlening... Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met de nazorg van ons bedrijf. We hechten veel waarde aan de ervaring van onze klanten en streven ernaar om de hoogste kwaliteit van dienstverlening te bieden, zelfs na de voltooiing van een project.
We zouden graag meer informatie ontvangen over jouw specifieke ervaring en eventuele problemen die je hebt ondervonden met onze nazorg. Jouw feedback is essentieel voor ons om eventuele tekortkomingen te identificeren en te verbeteren. Als je bereid bent om meer details te delen, kunnen we direct actie ondernemen om de kwestie op te lossen en ervoor te zorgen dat je alsnog tevreden bent met onze dienstverlening.
Neem alsjeblieft contact met ons op of geef aan wanneer het voor jou het beste uitkomt, zodat we deze kwestie zo snel mogelijk kunnen oppakken. We waarderen je eerlijke feedback en zijn toegewijd aan het bieden van een oplossing.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we kijken ernaar uit om dit recht te zetten.

Duurzaam

Goed bedrijf

Reactie Box Duurzaam:

Box Duurzaam dankt u voor de aanbeveling.