Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de gerechten?
Hoe beoordeelt u de snelheid van opnemen en serveren van de drankjes en gerechten?
Hoe beoordeelt u de service en vriendelijkeheid van onze medewerkers?

Kinderfeestje van mijn dochter gevierd. Gezellige, moderne ambiance. Prima service, zeer vriendelijk personeel.

PvD585

Leuke moderne bowlinghal. Geschikt voor zowel gezinnen als gezelschappen. Veel variatie in vleesgerechten bij het grill-arrangement. (vlees aan stokjes bakt wat lastig). Prima saladebuffet. Broodjes... Leuke moderne bowlinghal. Geschikt voor zowel gezinnen als gezelschappen. Veel variatie in vleesgerechten bij het grill-arrangement. (vlees aan stokjes bakt wat lastig). Prima saladebuffet. Broodjes waren verrassend lekker. Het ijs buffet is erg karig (2 schaaltjes voor 10 personen). Leuk dat de kleine kinderen nog wat konden kleuren tegen het eind van het buffet tijden de koffie. Zeer vriendelijk, vlot en attent personeel in de bediening.

Personeel is vriendelijk en vlot.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Wat uitgebreider ijsbuffet wordt erg op prijs gesteld.

Goede bedieninge. Gezellig. Ziet er gezellig en netjes uit

geen idee

Matig. Onvriendelijke oudere vrouw. Werkt gehaast.

Geen vriendelijke ontvangst.

Goede ontvangst en voldoende parkeerplaats.

Gezellig, vlot.
Ondanks een foute melding in het systeem geen probleem en direct een oplossing gezocht.

Snel inspelen/oplossen van problemen.

Kim

Helemaal goed. Alles was duidelijk, schermpje voor bestellingen werkte niet maar werd gelijk gemaakt toen het bekend was.

Zeer vriendelijk personeel, snelle service

1 uur bowlen en daarna grillen .
We waren met een gezelschap van 7 volwassenen, 3 kids en een baby.
Alles perfect geregeld. Goeie service, vriendelijk personeel en het eten was...
1 uur bowlen en daarna grillen .
We waren met een gezelschap van 7 volwassenen, 3 kids en een baby.
Alles perfect geregeld. Goeie service, vriendelijk personeel en het eten was gevarieerd en meer dan dan lekker!! Aanrader!

Personeel top!

We hadden gisteren het kinderfeestje van mijn dochter. Het was zeer geslaagd!

Alles is altijd prima in orde! Ik kom hier zelf al sinds mijn jeugd en het is erg leuk om er nu met mijn eigen kinderen te komen.

Nee.