Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de gerechten?
Hoe beoordeelt u de snelheid van opnemen en serveren van de drankjes en gerechten?
8.1/10
Hoe beoordeelt u de service en vriendelijkeheid van onze medewerkers?

Ingrid Ruter

Erg efficiënt en goed geregeld allemaal! Aardige ontvangst. Bestellen via iPad op tafel superhandig. Kinderfeestje was perfect geregeld. De kegel als cadeau voor de jarige waar alle kinderen hun... Erg efficiënt en goed geregeld allemaal! Aardige ontvangst. Bestellen via iPad op tafel superhandig. Kinderfeestje was perfect geregeld. De kegel als cadeau voor de jarige waar alle kinderen hun naam op mochten schrijven was een erg leuk extraatje.

Na de renovatie ziet het er een stuk beter uit. Alleen werkt het met de tablet niet goed. Wij kregen een nummer, maar als je 1 nummer anders deed koon je ook bestellen, maar dan betaald iemand... Na de renovatie ziet het er een stuk beter uit. Alleen werkt het met de tablet niet goed. Wij kregen een nummer, maar als je 1 nummer anders deed koon je ook bestellen, maar dan betaald iemand anders. Dat is bij ons dus gebeurt, er stonden bij ons 2 Heineken bier op de boin die wij niet hadden gedronken. Dus waarschijnlijk heeft iemand anders dat onder onze code besteld. Wij hebben dit niet hoeven betalen, maar is natuurlijk wel vervelend.
Verder was het erg goed en lekker gegeten.

Zie hierboven bij ervaring

Nette banen, luxe tablets
Minpuntje zijn de versleten schoenen

Biefstuk was zeer lekker echt een aanrader
Personeel is vrolijk en doet leuk mee

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Koude salade bij het tafel grillen mag wel wat luxer en uitgebreider

Goed, leuke bowlingbaan.

De medewerkers bij de balie zijn erg behulpzaam

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Tijdens het grillen hebben wij meerdere malen moeten vragen of ze nog een drankje wilde opnemen. Meer bediening zodat ze de drukte aankunnen is misschien fijn, zeker als er een dranken arrangement... Tijdens het grillen hebben wij meerdere malen moeten vragen of ze nog een drankje wilde opnemen. Meer bediening zodat ze de drukte aankunnen is misschien fijn, zeker als er een dranken arrangement bij is geboekt.

Anoniemnvt

Neen

Neen

Super leuke avond, goed geregeld

Galesloot

Prima! gezellige locatie

Was prima, goed eten en vertoeven

Vriendelijkheid

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Prima locatie en alles goed verzorgd

We hebben de verjaardag van mijn zoontje bij jullie gevierd en dit was super geregeld! De banen waren prima, de service super, het eten en drinken kwam op de afgesproken tijd en was ook goed en het... We hebben de verjaardag van mijn zoontje bij jullie gevierd en dit was super geregeld! De banen waren prima, de service super, het eten en drinken kwam op de afgesproken tijd en was ook goed en het lasergamen was ook super leuk. Dus kortom een super goede ervaring!

De servicegerichtheid van jullie medewerkers!

Geen verbeterpunten