Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de gerechten?
Hoe beoordeelt u de snelheid van opnemen en serveren van de drankjes en gerechten?
8.1/10
Hoe beoordeelt u de service en vriendelijkeheid van onze medewerkers?

Goed, alleen bij thuis komen klopte de rekening. Er was helaas verschillende soorten koffie gerekend die we niet genuttigd hadden. Dat was wel een tegenvaller

Zeer rolstoel vriendelijk

Reactie Franky's Nieuwegein:

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw mooie review en beoordeling! Vervelend om te vernemen dat de rekening niet geheel correct is. Inmiddels hebben wij contact gehad en hebben wij e.a. naar... Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw mooie review en beoordeling! Vervelend om te vernemen dat de rekening niet geheel correct is. Inmiddels hebben wij contact gehad en hebben wij e.a. naar tevredenheid verrekend.

Primaparts Nieuwegein

Super geregeld! Het eten was ook goed verzorgd!

Eten.

Thea Dekker

Mooie Bowlingbaan. Je kunt gemakkelijk alles invoeren van namen en drankjes en hapjes.

Vorige week wezen bowlen samen met vrienden.
Wat ons gelijk opviel was dat de bowlingballen niet in goede staat waren wat het bowlen ook niet makkelijker op maakte.
Maar goed we hebben...
Vorige week wezen bowlen samen met vrienden.
Maar goed we hebben wel van het bowlen genoten.
Daarna eten we hadden de keuzemenu erbij.
Het eten was koud en vis was niet gaar. Bedroevend slecht. We konden kiezen uit 4 soorten salades wat je onbeperkt kon pakken.
Alles bijelkaar gepakt was gewoon erg slecht de prijzen voor de drankjes waren erg duur voor wat je ervoor kreeg.

Mijn vrouw had hiervoor een review geschreven maar die werdt doodleuk door de eigenaar eraf gehaald. En ze had anoniem erop gezet maar toch is de eigenaar gaan zoeken onder de emailadres en heeft ons gebeld wat gewoon abnormaal voor woorden is. Wij raden deze bowlingbaan absoluut niet aan al alleen om hoe de eigenaar met klanten omgaat.

eten gaar en warm.
Klantvriendelijkheid van de eigenaar.
Prijs voor drankjes erg duur

Reactie Franky's Nieuwegein:

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw review en beoordeling. Aangezien uw review behoort bij de review van uw vrouw hieronder nogmaals onze reactie: Ondanks dat wij ons totaal niet herkennen in... Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw review en beoordeling. Aangezien uw review behoort bij de review van uw vrouw hieronder nogmaals onze reactie: Ondanks dat wij ons totaal niet herkennen in uw review en een andere zienswijze hebben betreuren wij ten zeerste dat u niet de avond heeft gehad die u zich had voorgesteld. Wij hebben nog getracht om u te bereiken en tot een oplossing/compensatie te komen. Echter u gaf aan hier geen prijs op te stellen en hier niet van gediend te zijn. Mocht u hier als nog gebruik van willen maken kunt u contact met ons opnemen en komen wij graag tot een oplossing. NB1: uw suggestie dat wij reviews verwijderen en alleen de positieve reviews laten staan is alles behalve de waarheid. Wij kunnen immers geen reviews verwijderen, wel staan alle reviews met suggesties eerst max. 8 dagen in "hold" zodat wij onze reactie kunnen geven. Hierna worden deze gewoon gepubliceerd en zijn deze voor iedereen inzichtelijk. Wij hebben immers niets te verbergen. NB2: de review is inderdaad anoniem geplaatst, echter gezien de strekking van het verhaal wist onze bedrijfsleider om welk gezelschap het ging waarna hij zelf contact op heeft genomen om tot een oplossing te komen en u een compensatie aan te bieden

Slechte ervaring. Bowlingballen zwaar beschadigd. Eten lauw, drinken belachelijk duur. Mixdrankjes geen smaak aan. Manager chagrijnig. No go voor mij de volgende keer

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Eten goed warm opdienen graag, kapotte bowlingballen vervangen, prijzen drank naar beneden. En graag wat vriendelijker personeel

Reactie Franky's Nieuwegein:

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw review en beoordeling. Ondanks dat wij ons totaal niet herkennen in uw review en een andere zienswijze hebben betreuren wij ten zeerste dat u niet de avond... Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw review en beoordeling. Ondanks dat wij ons totaal niet herkennen in uw review en een andere zienswijze hebben betreuren wij ten zeerste dat u niet de avond heeft gehad die u zich had voorgesteld. Wij hebben nog getracht om u te bereiken en tot een oplossing/compensatie te komen. Echter u gaf aan hier geen prijs op te stellen en hier niet van gediend te zijn. Mocht u hier als nog gebruik van willen maken kunt u contact met ons opnemen en komen wij graag tot een oplossing.

Wij hebben met ons team een bedrijfsuitje gehad bij Bowling Nieuwegein.
Dit was een diner arrangement met 1 uur bowlen.

Bowlen was prima, eten echter minder van kwaliteit.

Banen zijn zeer goed te bespelen, voldoende ruimte.
Drinken bestellen via het IPad systeem werkt prima.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Als er bij een arrangement borrelhapjes mee zijn gereserveerd, dan is het handig deze ook te krijgen tijdens het bowlen. Deze heb ik moeten vragen na een half uur spelen, daarna moest het nog klaar... Als er bij een arrangement borrelhapjes mee zijn gereserveerd, dan is het handig deze ook te krijgen tijdens het bowlen. Deze heb ik moeten vragen na een half uur spelen, daarna moest het nog klaar gemaakt worden.

Er moest van tevoren aangegeven worden welk diner je wilde hebben (keuze maken uit het vlees).
De biefstukken waren taai, dit is doorgegeven aan de medewerker die onze tafel bediende. Hier is echter niks mee gedaan.

Super gezellig

gezellig en goedkoop met leuke acties

nee

Bestuur vereniging Jonge Veteranen

Heerlijke ontspannen omgeving met een goede ambiance

Makkelijke bestelling mat de I-pad en een redelijk makkelijk menu

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Bij het bestellen van drank, is een optie zonder ijs en zonder citroen niet mogelijk. dit hebben wij ook aan gegeven bij d bediening

Gaal

Prima binnenkomst, goede en snelle hulp, mooi opgezet en vriendelijk personeel , lekker eten goede bediening en voor een goede prijs!.
Ga zo door.

Snelle hulp en vriendelijk personeel.

Zou nu niet weten wat.

Annemieke

Leuke middag gehad, verjaardagsfeestje van onze zoon. Discobowlen! Het totaalplaatje klopt hier gewoon. Dank voor de goede zorgen.

Meedenkend en klantgericht.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Kindermenu's mix van gezond / snacks vanuit het kind gezien.