Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de gerechten?
Hoe beoordeelt u de snelheid van opnemen en serveren van de drankjes en gerechten?
Hoe beoordeelt u de service en vriendelijkeheid van onze medewerkers?

Evelien Uittenbogaard

Goede sfeer!!
Vriendelijk personeel.

Vriendelijke medewerkers.
Ruim opgezet.

Nee!

Fijne bowling banen, goede ontvangst en zeer vriendelijk personeel.

Vriendelijkheid

Goed bevallen

Alles stond klaar, conform afspraak.

nee

Super mooie baan

W.S. van Hoeijen

Wij hebben zo als altijd een heel gezellige avond gehad

Iedereen is voorbereid op de komt van de gasten

Kan niets bedenken

Wij zijn met een teamuitje wezen bowlen en steengrillen bij bowling Nieuwegein. Erg gezellig gehad!

- Gezellige sfeer
- Vriendelijk personeel
- Goede informatie vooraf

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

- Tijdens het eten mocht er wel wat sneller wat bijgevuld worden. Nu moesten we er echt om vragen en kwamen zij niet kijken wat er al op was.
- Grillplaat was erg droog, vlees bleef er aan...
- Grillplaat was erg droog, vlees bleef er aan vast plakken

Reactie Franky's Nieuwegein:

Bedankt voor uw reactie en beoordeling van ons bedrijf, dit helpt ons onze service en kwaliteit verder te verbeteren.
Wat betreft uw verbeterpunten m.b.t. het bijvullen, wij hebben dit besproken...
Wat betreft uw verbeterpunten m.b.t. het bijvullen, wij hebben dit besproken met de betrokken medewerkers in ons restaurant en hier actie op ondernomen. Tevens hebben wij onze grill-platen bekeken en waarnodig vervangen. Overigens is het wel zo dat onze grill-platen geen bak/braad of olie nodig hebben door de speciale coating die aanbranden/plakken voorkomt.
Graag tot de volgende keer.

E.Schenk

Prima gegeten met zijn 4, na 2 uur bowling.
Alles toppy ook bediening aardig, alleen zou iets van zonwering wel fijn zijn met eten als je aan de raamkant zit, erg heet tijdens de maaltijd. Prima gegeten met zijn 4, na 2 uur bowling.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Zonwering tijdens eten aan raamzijde zou heel fijn zijn.

Marjolein

Gezellig, mooie lazergame hal. vriendelijk en behulpzaam personeel

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Helaas moet ik altijd te zware ballen pakken i.v.m. de gaten in de bowling ballen. (6 en 8 hebben te kleine gaten, 10 en 12 zijn te zwaaršŸ˜•) Waar door ik snel last krijg van mijn pols en elleboog

Eerste keer: gemakkelijk bereikbaar met voldoende parkeerplaatsen. Fietsenstalling had wel iets groter mogen zijn en mogelijk overdekt.

Duidelijke website, goed bereikbaar. Mooie bowlingbaan.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Een duidelijk groen en rood licht boven de kegels wanneer er gegooid mag worden

Was een gezellige middag/avond. Vriendelijk geholpen overal en erg meedenkend.

Vriendelijk, welkom voelen,

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Onze baan liep een paar keer vast, wat netjes werd opgelost iedere keer, maar het vastlopen steeds was jammer.