Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de gerechten?
Hoe beoordeelt u de snelheid van opnemen en serveren van de drankjes en gerechten?
8.1/10
Hoe beoordeelt u de service en vriendelijkeheid van onze medewerkers?

E.Schenk

Prima gegeten met zijn 4, na 2 uur bowling.
Alles toppy ook bediening aardig, alleen zou iets van zonwering wel fijn zijn met eten als je aan de raamkant zit, erg heet tijdens de maaltijd. Prima gegeten met zijn 4, na 2 uur bowling.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Zonwering tijdens eten aan raamzijde zou heel fijn zijn.

Marjolein

Gezellig, mooie lazergame hal. vriendelijk en behulpzaam personeel

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Helaas moet ik altijd te zware ballen pakken i.v.m. de gaten in de bowling ballen. (6 en 8 hebben te kleine gaten, 10 en 12 zijn te zwaaršŸ˜•) Waar door ik snel last krijg van mijn pols en elleboog

Eerste keer: gemakkelijk bereikbaar met voldoende parkeerplaatsen. Fietsenstalling had wel iets groter mogen zijn en mogelijk overdekt.

Duidelijke website, goed bereikbaar. Mooie bowlingbaan.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Een duidelijk groen en rood licht boven de kegels wanneer er gegooid mag worden

Was een gezellige middag/avond. Vriendelijk geholpen overal en erg meedenkend.

Vriendelijk, welkom voelen,

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Onze baan liep een paar keer vast, wat netjes werd opgelost iedere keer, maar het vastlopen steeds was jammer.

Kinderfeestje van mijn dochter gevierd. Gezellige, moderne ambiance. Prima service, zeer vriendelijk personeel.

PvD585

Leuke moderne bowlinghal. Geschikt voor zowel gezinnen als gezelschappen. Veel variatie in vleesgerechten bij het grill-arrangement. (vlees aan stokjes bakt wat lastig). Prima saladebuffet. Broodjes... Leuke moderne bowlinghal. Geschikt voor zowel gezinnen als gezelschappen. Veel variatie in vleesgerechten bij het grill-arrangement. (vlees aan stokjes bakt wat lastig). Prima saladebuffet. Broodjes waren verrassend lekker. Het ijs buffet is erg karig (2 schaaltjes voor 10 personen). Leuk dat de kleine kinderen nog wat konden kleuren tegen het eind van het buffet tijden de koffie. Zeer vriendelijk, vlot en attent personeel in de bediening.

Personeel is vriendelijk en vlot.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Wat uitgebreider ijsbuffet wordt erg op prijs gesteld.

Goede bedieninge. Gezellig. Ziet er gezellig en netjes uit

geen idee

Matig. Onvriendelijke oudere vrouw. Werkt gehaast.

Geen vriendelijke ontvangst.

Goede ontvangst en voldoende parkeerplaats.