Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de gerechten?
Hoe beoordeelt u de snelheid van opnemen en serveren van de drankjes en gerechten?
8.1/10
Hoe beoordeelt u de service en vriendelijkeheid van onze medewerkers?

Gezellig en prima gegeten. Vlotte bediening. Een hele leuke avond gehad.

Een gezellige avond gehad mede door de snelle en goede organisatie

Papilaja

We zijn heel erg tevreden over onze ervaring en beschouwen het kinderfeestje als zeer geslaagd!

Het reserveren vooraf , de activiteiten en de begeleiding erbij, het eten en de service op de dag zelf waren allemaal heel goed bevallen. Ook waren we erg tevreden over de communicatie naar ons als... Het reserveren vooraf , de activiteiten en de begeleiding erbij, het eten en de service op de dag zelf waren allemaal heel goed bevallen. Ook waren we erg tevreden over de communicatie naar ons als gasten toe van alle medewerkers.

Wilma Verbruggen

Een hele gezellige sfeer
Druk bezocht maar alles loopt in goede banen door t personeel

Ook kinderen kunnen meedoen doordat de goten dicht kunnen
En alles verloopt keurig en snel
Hapjes, drankjes , eten

Evelien Uittenbogaard

Goede sfeer!!
Vriendelijk personeel.

Vriendelijke medewerkers.
Ruim opgezet.

Nee!

Fijne bowling banen, goede ontvangst en zeer vriendelijk personeel.

Vriendelijkheid

Goed bevallen

Alles stond klaar, conform afspraak.

nee

Super mooie baan

W.S. van Hoeijen

Wij hebben zo als altijd een heel gezellige avond gehad

Iedereen is voorbereid op de komt van de gasten

Kan niets bedenken

Wij zijn met een teamuitje wezen bowlen en steengrillen bij bowling Nieuwegein. Erg gezellig gehad!

- Gezellige sfeer
- Vriendelijk personeel
- Goede informatie vooraf

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

- Tijdens het eten mocht er wel wat sneller wat bijgevuld worden. Nu moesten we er echt om vragen en kwamen zij niet kijken wat er al op was.
- Grillplaat was erg droog, vlees bleef er aan...
- Grillplaat was erg droog, vlees bleef er aan vast plakken

Reactie Franky's Nieuwegein:

Bedankt voor uw reactie en beoordeling van ons bedrijf, dit helpt ons onze service en kwaliteit verder te verbeteren. Wat betreft uw verbeterpunten m.b.t. het bijvullen, wij hebben dit besproken... Bedankt voor uw reactie en beoordeling van ons bedrijf, dit helpt ons onze service en kwaliteit verder te verbeteren. Wat betreft uw verbeterpunten m.b.t. het bijvullen, wij hebben dit besproken met de betrokken medewerkers in ons restaurant en hier actie op ondernomen. Tevens hebben wij onze grill-platen bekeken en waarnodig vervangen. Overigens is het wel zo dat onze grill-platen geen bak/braad of olie nodig hebben door de speciale coating die aanbranden/plakken voorkomt. Graag tot de volgende keer.