Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de gerechten?
Hoe beoordeelt u de snelheid van opnemen en serveren van de drankjes en gerechten?
8.1/10
Hoe beoordeelt u de service en vriendelijkeheid van onze medewerkers?

Super leuk kinderfeestje gehad!

Leuke, gezellige restaurantmedewerkers. Meneer bij de balie (kale, wat oudere meneer met bril) is een saaie, chagrijnige vent. De houding van de restaurantmedewerkers krikken de beoordeling... Leuke, gezellige restaurantmedewerkers. Meneer bij de balie (kale, wat oudere meneer met bril) is een saaie, chagrijnige vent. De houding van de restaurantmedewerkers krikken de beoordeling enigszins omhoog.

Snelheid en vriendelijkheid van de restaurantmedewerkers.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Als je op basis van factuur wil betalen, slaat het nergens op dat je 15 fucking euro extra moet betalen. We kwamen met 17 man dus dat is bijna 1000 euro omzet. Waar ben je dan in hemelsnaam mee... Als je op basis van factuur wil betalen, slaat het nergens op dat je 15 fucking euro extra moet betalen. We kwamen met 17 man dus dat is bijna 1000 euro omzet. Waar ben je dan in hemelsnaam mee bezig dat je ook nog die 15 euro nodig hebt? Volgende keer naar een andere bowlingtent waar ze minder moeilijk doen en waar je wel gewoon normaal per factuur of creditcard kan betalen, want dat kon ook al niet.

Misschien is het wel te doen als gezin, maar als bedrijfsuitje is de afhandeling echt slecht geregeld.

Reactie Franky's Nieuwegein:

Bedankt voor uw reactie en positieve feedback op onze medewerkers in de bediening. Graag kom ik even terug op de kritische noot omtrent onze facturatiekosten.
Wij prefereren inderdaad een...
Wij prefereren inderdaad een contante- of pinbetaling op de dag zelf. Daar dit bij bedrijven vaak niet mogelijk is bieden wij inderdaad aan om een factuur achteraf te verzorgen met uitgestelde betaling. Hier staan inderdaad administratie- en risicokosten tegenover van € 15,-
De reden hiervan is dat onze medewerkers een factuur moeten maken (tijd spenderen), ons administratiekantoor moet hier de boekhouding en facturatie op aanpassen (commercieel uurtarief) en bovendien lopen wij het risico dat de rekening langdurig uitstaat waardoor wij langer op onze centjes moeten wachten. De € 15,- die wij hiervoor rekening is dus maar een fractie voor wat wij hier uiteindelijk aan kwijt zijn.
Echter zijn wij vaak heel coulant bij grotere partijen (en dus factuurbedragen) en schelden we deze kosten kwijt. In uw geval is dit helaas niet gebeurd, onze excuses hiervoor. Wij hebben dit met de betrokken medewerker opgenomen teneinde dit in de toekomst te voorkomen.
Ik neem persoonlijk contact met u op om e.a. te verrekenen.

Laser game erg leuk!bowling voor de kleintjes onder ons met een hekje , top!

Hekje voor de kleintjes !

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Laser game duurde minder dan een half uur, terwijl wij wel voor een half uur geboekt hadden!

Reactie Franky's Nieuwegein:

Bedankt voor uw review en beoordeling!
Bedankt voor uw review en beoordeling!
Een lasergame sessie duurt bij ons altijd 20 minuten, waarvan er uiteindelijk 12 minuten zuivere speeltijd wordt geboden (is voorgeprogrammeerd). De overige 8 minuten staan voor het aantrekken van de vesten, de speluitleg en uitreiking van de scores. Vervelend dat u dacht langer te hebben geboekt, echter een sessie wordt bij ons te aller tijden voor 20 minuten vastgelegd, hopelijk heeft dit de spelvreugde niet verminderd.
Graag tot een volgende keer.

Prima ontvangst.

Goed nagedacht over de alternatieven bij het eten. In ons geval Gluten vrij en vegetarisch . Duidelijk zichtbaar neergezet op de tafel. Nader vragen overbodig. Top!!!!

Ga zo door!!!!

Heel goed en vriendelijk personeel!

Violetta Van den brink

Enorm tevreden!

Peter Kramer

Prima sfeervolle bowling!

Snelle afhandeling van storing op de baan. Gelukkig wordt dat goed in de gaten gehouden zodat je door kan spelen. Erg vriendelijke en snelle bediening bij het eten.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Drankjes opnemen via de tablet is wat onpersoonlijk. Maar misschien ben ik daar ouderwets in. Mijn inziens zou de omzet hoger zijn als een mens de drankjes (vaker) opneemt. Met een "dode" tablet ben... Drankjes opnemen via de tablet is wat onpersoonlijk. Maar misschien ben ik daar ouderwets in. Mijn inziens zou de omzet hoger zijn als een mens de drankjes (vaker) opneemt. Met een "dode" tablet ben je minder snel geneigd om weer drinken te bestellen. Scheelt wel personeelskosten....

P. Wammes

We hebben hier een hartstikke leuk kinderfeestje gehouden, voor mijn zoon die 7 werd. Waarbij we gingen lasergamen en bowlen, gevolgd door het eten van patat met snack en ijs na.

Het was niet zo druk, waardoor we nog een beetje met de tijden hebben kunnen schuiven.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Zo door gaan. Dit feestje was perfect verzorgd.

Ik en mijn collega's hebben een super avond gehad. De organisatie ging ook heel relaxed, alles kon geregeld, ook de dieet wensen ging prima. Heel erg bedankt nog

Open, makkelijk bespreekbaar, tot op het laatst toe veranderingen mogelijk

Was een prima ervaring, alleen jammer dat de jeugd naast ons op de baan zich als kleine kinderen gedroeg.
Maar dat doet niks af aan de bowling zelf

We vonden het gebruik van de tablet voor de drankjes echt super