Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de gerechten?
Hoe beoordeelt u de snelheid van opnemen en serveren van de drankjes en gerechten?
Hoe beoordeelt u de service en vriendelijkeheid van onze medewerkers?

Verhaegh

Leuke avond gehad!

bediening was vriendelijk en snel

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Het zou in het grill restaurant beter zijn als afzuigsysteem zou werken. Daarbij zou het ook fijn zijn dat je een speciale garderobe zou hebben, waarbij de jassen beheert weg gehangen kunnen worden.... Het zou in het grill restaurant beter zijn als afzuigsysteem zou werken. Daarbij zou het ook fijn zijn dat je een speciale garderobe zou hebben, waarbij de jassen beheert weg gehangen kunnen worden. Nu moesten wij onze jas meenemen in het grill restaurant, waardoor je jas naar de grill rook.

Reactie Franky's Nieuwegein:

Bedankt voor uw review en beoordeling.
Bedankt voor uw review en beoordeling.
Het is ons ook opgevallen dat de afzuiging sinds kort niet meer voldoet/100% functioneert waardoor er veel "rook" en geur blijft hangen. Derhalve vindt er op korte termijn onderhoud en reparatie plaats waardoor deze weer gaat voldoen aan de drukte van het moment.

Rob jansen

Alles prima geregeld eten was goed. Maar op eind van het eten kregen we het gevoel dat we op morsten hoepelen want we hebben andere eters. Tewijl we moesten vragen waar bijf het dessert.

Vlees en groente genoeg.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Dat er bij de pannetjes een schoonmaak krabber er bij komt om het aanbakken kan voorkomen.

Bureau Viridis

Gezellige avond gehad met vriendelijk en medenkend personeel

service

nee

Warda

Goed en vriendelijke personeel

Goede service en klantvriendelijkheid.

M

Prima kinderfeestje

Snel en klantgericht personeel

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Misschien nog iets meer de disco beleving organiseren

Sjors Branderhorst

Prettig

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Zorg voor puntenslijpers in de kleurpotlodenbakjes ;-)

Liesbeth

Super!

Denken in oplossingen, geen problemen zien en super flexibel en relaxt met kleine kinderen

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Hooguit een kapstok voor de jassen.

Duncan

Ik heb de service als erg goed ervaren. Wij werden vriendelijk benaderd en er was veel mogelijk bij jullie.

De werknemers waren erg vriendelijk en kwamen oprecht over

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Ik hoorde van de andere alleen dat de biefstuk iets wat taai was, maar dat is het enige

bij vragen snelle en vriendelijke service

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

bij binnenkomst aanspreken .als je er nog niet eerder geweest ben weet je niet wat je moet doen. ook even uitleg bij de bbq wat betreft vlees enz.

Prettig het was de eerste keer.

Vriendelijk en attend personeel

Nee zeer tevreden.