Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de gerechten?
Hoe beoordeelt u de snelheid van opnemen en serveren van de drankjes en gerechten?
Hoe beoordeelt u de service en vriendelijkeheid van onze medewerkers?

Vergeer

Gisteren door omstandigheden eerder moeten stoppen met lasergame en bowling.
Gisteren door omstandigheden eerder moeten stoppen met lasergame en bowling.
Wij willen graag bowling Nieuwegein ontzettend bedanken voor hun handelingen en oplossingen! Ontzettend bedankt voor de goede zorgen! En even ter info voor de eigenaar (?) Het gaat goed met onze moeder! Nogmaals bedankt!

Herman van 't Riet

Geweldig voor herhaling vatbaar

Een rustige en plezierige omgeving om ons teamuitje te realiseren

We hadden een leuk uitje. Helaas werkte de punten telling niet automatisch. Dat moest je handmatig doen. Er stonden steeds strikes ook als je die niet had gehaald.

Vriendelijk personeel.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

zoals ik al zei: de puntentelling.

We hebben een erg leuke dag gehad. Alles was goed geregeld!

Prachtige bowling banen, gezellige zitjes en ideaal dat er een ruimte apart is voor het eten met de kinderen

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Ik vond weinig smaak zitten aan de patat

Goede apparatuur, goed eten. Jammer dat een persoon, die door lichamelijke beperkingen niet in staat was om het hele arrangement te volgen, maar 4 euro korting kreeg op de totaalprijs.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Ivm hersenletsel door een ongeval kon 1 persoon uit de groep niet bowlen en laser gamen, maar deed ze alleen mee met eten en daarvoor kreeg ze maar liefst 4 euro korting op het volledige... Ivm hersenletsel door een ongeval kon 1 persoon uit de groep niet bowlen en laser gamen, maar deed ze alleen mee met eten en daarvoor kreeg ze maar liefst 4 euro korting op het volledige arrangement. Dat is wel een beetje triest.

Reactie Franky's Nieuwegein:

Bedankt voor uw review en beoordeling, dit geeft ons inzicht in de ervaringen van onze gasten en helpt ons onze service te verbeteren.
In onze arrangementen rekenen wij € 4,- p.p. voor een uur...
In onze arrangementen rekenen wij € 4,- p.p. voor een uur bowlen en € 7,- p.p. voor een ronde lasergame, d.w.z. wanneer mensen wel bij ons dineren maar niet bowlen/lasergamen er een prijscompensatie ter hoogte van dit bedrag wordt geboden. Immers voor iets waar geen gebruik van wordt gemaakt hoeft ook niet betaald te worden.
Ik vermoed dat er op uw rekening per abuis wel een compensatie is geboden voor het (niet) bowlen maar niet voor het lasergamen. Onze excuses hiervoor! We nemen persoonlijk contact met u op om e.a. met u te verrekenen.
U hoort van ons.

Problemen werden snel verholpen

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

De spies vis smaakte naar niets helaas. Klinkt goed maar zat geen smaak aan.
Voor de rest prima !!

Vriendelijk personeel, goed. muziek te hard en te snel voor het tijdstip (alleen maar kinderfeestjes) prima.

vriendelijk en aardig personeel

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

muziek mag zachter en iets minder tempo. iets gezelligere muziek.

Leuk kinderfeestje gehad bij bowling Nieuwegein. Aardig en behulpzaam personeel.