Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de gerechten?
Hoe beoordeelt u de snelheid van opnemen en serveren van de drankjes en gerechten?
8.1/10
Hoe beoordeelt u de service en vriendelijkeheid van onze medewerkers?

Bouzarioh

Top Kinderfeestje gehad

Vriendelijk en kindvriendelijk

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Superleuk middag gehad. We hebben een arrangement gehad met lasergame en bowlen.

Nette professionele bowlingbaan. Drinken bij de baan werd voor de kids goed geregeld.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Bij ons was een verjaardagscadeau gestolen. Aanwezige waarschuwen om niks van waarde op tafel te laten. De groep naar de tafel begeleiden welkom heten en evt. regels uit te leggen. Een briefje met... Bij ons was een verjaardagscadeau gestolen. Aanwezige waarschuwen om niks van waarde op tafel te laten. De groep naar de tafel begeleiden welkom heten en evt. regels uit te leggen. Een briefje met tijdstippen evt op tafel plaatsen. Hoelaat bowlen en hoelaat lasergamen. Vaker bij de ouders/ begeleiders drankjes opnemen, verkoop je meer. Ik hoef geen aanmaak te drinken.

Nvt

Eens per jaar wel aardig

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

De muziek is overheersend. Je kunt amper praten. Je moet al schreeuwen om je verstaanbaar te maken.

Vlot personeel die de gezellige sfeer goed ondersteund. Goede centrale locatie, met voor ieder een manier om deel te nemen in de aktiviteit.

Gezellig, goed toelichtend personeel

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Voor het ‘buffet’ van salades, iets meer variëteit, met saus / dressing apart, zodat de groenten aangekleed kan worden naar wens.

Stadsbedrijven

In het algemeen waren wij zeer tevreden

de hoeveelheid/kwaliteit van het vlees/saladebar was meer dan heerlijk/genoeg .

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

bij de BBQ ging het serveren van de dranken goed ( het opnemen van de drank duurde soms wat langer ).

Positief ervaren, alleen wel een minpunt over de fel witte circels boven de kegels die verblinden wat de bowlingbaan waardoor de weerkaatsing van het licht niet fijn is.

Goede ervaring

uitstraling

We hebben een erg leuk en gezellig teamuitje gehad!

Service is top en er wordt goed meegedacht wat er mogelijk is n.a.v. onze wensen.

Erg fijne en lekkere bijeenkomst gehad

Goed concept van bowlen en eten

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

als er weinig banen gebruikt worden dan is het prettig als er tenminste één baan tussen de gebruikte banen zit