Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de gerechten?
Hoe beoordeelt u de snelheid van opnemen en serveren van de drankjes en gerechten?
Hoe beoordeelt u de service en vriendelijkeheid van onze medewerkers?

Rick Van Rijswijk

Leuke middag gehad

Monique van Ewijk

Leuke avond gehad, prima gegeten en lekker gebowld.
Wat betreft de corona maatregelen was het iets minder goed geregeld.
Er bleven mensen met kinderen voor de deur rondhangen waardoor je...
Leuke avond gehad, prima gegeten en lekker gebowld.
Wat betreft de corona maatregelen was het iets minder goed geregeld.
Er bleven mensen met kinderen voor de deur rondhangen waardoor je geen afstand kon houden bij het binnen komen. Dit was ook het geval bij het schoenenrek.
Zou iets meer gestuurd moeten worden?

Voor het einde van de bowlingtijd liepen er ook mensen voor ons langs en kwamen al in de zithoek. Degene die aan het bowlen waren, moesten zeggen dat ze moesten wachten.

Vriendelijk personeel, fijne en snelle service

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Alleen de stroomlijning wat betreft afstand houden in deze tijd.
Zodat je elkaar minder tegen komt.
Bij de volgende tijd mensen duidelijk maken dat ze voor de bowlingbanen moeten wachten

Vegt

Personeel was vriendelijk, attent. Het eten was heerlijk.

Goede service, lekker eten

Schrijvee

Drankjes via een tablet te bestellen. Je hoeft niet te wachten op een ober.

Airco minder hoog zetten

Ravi Bouwman

Het was erg leuk en gezellig

Da berrens

?

Klantvriendelijk

PostNL Pakketten Benelux BV

Wederom alles prima geregeld volgens afspraak

Prima zo!

Enorm gezellig. Mooie ambiance

Wij hadden van tevoren besteld met consumptiemunten. Degene die overbleven mocht je zonder probleem teruggeven en hoefde je dus ook niet te betalen

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Iets meer personeel bij de bbq. Liepen maar twee mensen en de zaal was vol.

Diana

We hebben zeker een gezellige avond gehad. We hadden een arrangement bowlen en grillen. Jammer genoeg zaten wij aan een hoge tafel. Maar we hebben begrepen dat deze vervangen worden. De friet met... We hebben zeker een gezellige avond gehad. We hadden een arrangement bowlen en grillen. Jammer genoeg zaten wij aan een hoge tafel. Maar we hebben begrepen dat deze vervangen worden. De friet met pindasaus kwam erg laat door, waarbij de pindasaus erg klonterig was en er dus niet echt smakelijk uit zag. Voor de rest prima.

Het reserveren is makkelijk en snel.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Maak de drankjes inclusief (bijvoorbeeld 1 bij het bowlen en 1 bij het eten) dus meer compleet arrangement. Dit maakt het aantrekkelijker. Door het apart afrekenen hiervan kregen wij het idee toch... Maak de drankjes inclusief (bijvoorbeeld 1 bij het bowlen en 1 bij het eten) dus meer compleet arrangement. Dit maakt het aantrekkelijker. Door het apart afrekenen hiervan kregen wij het idee toch wel erg duur uit te zijn. Misschien ook een idee om de kip gescheiden te houden van het andere vlees.

Lizzy

Reservering gemaakt, geen bevestiging mail ontvangen, zijn erg flexibel, vriendelijk personeel.

Service

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Beter communicatie, als er ook halal is besteld! Ze zeiden dat het niet was doorgegeven.