Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de gerechten?
Hoe beoordeelt u de snelheid van opnemen en serveren van de drankjes en gerechten?
8.1/10
Hoe beoordeelt u de service en vriendelijkeheid van onze medewerkers?

Erg goed bevallen.

Met 15 personen een arrangement gedaan bowlen met aansluitend keuze menu. Alles goed geregeld en heerlijk gegeten na afloop. Bediening vriendelijk en snel.

Daar het keuzemenu al bekend is bij de keuken kwam helaas in het restaurant niet de bediening direct bij ons om de drankjes op te nemen. Moesten daarom even vragen, wat ook even op zich liet... Daar het keuzemenu al bekend is bij de keuken kwam helaas in het restaurant niet de bediening direct bij ons om de drankjes op te nemen. Moesten daarom even vragen, wat ook even op zich liet wachten. Gelukkig hadden een paar onder ons nog de drank van de bestelling op de baan bij zich. Viel op dat de bediening het erg druk had, wellicht te weinig mensen?

Gewoon top!!

het is geweldig!! goed geholpen door de personeel. geen klachen hier over. Top!!

nvt

super makkelijk boeken

X

X

C

UVV team JO 011-6

Top service vriendelijk personeel en super leuk de kegel die je ontvangt als aandenken bij een feestje

Goed, snel geholpen en netjes!

Goede service

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Bij tel contact was er geen plaats voor keuze arrangement, maar wel voor grillarrangement, wat 10 euro per persoon duurder is, beetje raar was plek genoeg. voelt beetje als in ooitje genomen... Bij tel contact was er geen plaats voor keuze arrangement, maar wel voor grillarrangement, wat 10 euro per persoon duurder is, beetje raar was plek genoeg. voelt beetje als in ooitje genomen worden... sorry
toetjes niet veel soeps
saladebbuffet en vlees prima!

Reactie Franky's Nieuwegein:

Bedankt voor uw review en beoordeling. Dit helpt ons onze service, kwaliteit en dienstverlening te verbeteren. Uw mening omtrent het dessert nemen wij zeer serieus en gaan wij intern met de... Bedankt voor uw review en beoordeling. Dit helpt ons onze service, kwaliteit en dienstverlening te verbeteren. Uw mening omtrent het dessert nemen wij zeer serieus en gaan wij intern met de keukenbrigade bespreken teneinde het dessert kwalitatief te verbeteren. Daarnaast wil ik benadrukken dat wij ten alle tijden het keuzemenu aanbieden mits daar ruimte en capaciteit toe is. Voor het keuzemenu kunnen wij per tijdseenheid max. 25 personen te gelijk verwerken in de keuken. Op het tijdstip van uw keuze stonden er reeds meerdere reserveringen geboekt waardoor wij u dit arrangement niet meer konden aanbieden. Dit heeft niet zozeer te maken met beschikbare plaatsen in het restaurant maar met de capaciteit van de keuken. Ik hoop hiermee de nare nasmaak enigszins weg te kunnen nemen. Graag tot een volgende keer.

Perfecte locatie met super personeel.

Personeel toppers zijn het.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

De frites was erg droog en misschien een ander nagerecht. Was vorig jaar hetzelfde

jacco

Tja, alles was goed geregeld, netjes en snelle bediening -top

wat mij betreft niet, zelfs een inpandige rookruimte =top

nope