Bowling Nieuwegein

Bowling Nieuwegein Ook benieuwd naar feedback over de webshop Bowling Nieuwegein? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company42
7.8/10
Goed (8/10)
86 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Bowling Nieuwegein met 7.8/10. Gebaseerd op 42 ervaringen.
Hoe beoordeelt u de service en vriendelijkeheid van onze medewerkers?
Zeer goed (9/10)
Hoe beoordeelt u de snelheid van opnemen en serveren van de drankjes en gerechten?
Prima (7/10)
Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de gerechten?

j.meegdes
j.meegdes

wij hebben met volle teugen ,ook de uit over het bereiden van het vlees was duidelijk.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het was voor ons weer een genoegen om eerst bowling te doen en daarna een diner war voor ons een genoegen, het was goed verzorgd en wij hebben er van geleerd dat dit goed doet aan de famile banden..

Onvoldoende (4/10)

eten was ruim voldoende en goed

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

geef duidelijker aan als begeleiders niet mee kunnen doen.

Reactie Bowling Nieuwegein:

Bedankt voor uw review en kritische noot. Wij betreuren de miscommunicatie en gaan dit intern oppakken teneinde dit in de toekomst te voorkomen.

Wij hadden de notitie staan dat de begeleiding mee zouden eten, echter het mee-bowlen met het kinderfeestje hebben wij niet begrepen/opgemaakt uit ons contact. Onze welgemeende excuses.

Wij hopen dat de kinderen desondanks een leuke middag hebben gehad.

Score voor Bowling Nieuwegein:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Reservering liep mis. 2 mails gestuurd dat de begeleiding ook mee wilde bowlen. bevestiging is ontvangen, helaas bleek terplekke bleek dat de begeleiders niet mee konden doen. domper op het feestje.
eten was goed en ruim voldoende.

Super. goede service.

Vriendelijkheid, service!

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Zou wel de inrichting van de bowlingbaan en horeca updaten! Gedateerd en kan wel een opfrisbeurt gebruiken, kijk voor een voorbeeld eens bij het restaurant van Merwestein.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede ervaring, zeer nette bediening. zeer klant gericht..

SONAX Service Nederland
SONAX Service Nederland

Zeer vriendelijk en bereidwillig

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Beetje oudbollige uitstraling. Schoenen bowlen niet heel netjes.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer vriendelijk en leuk bedrijf.

Contimeta BV
Contimeta BV

geen idee

nvt

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima en leuke avond gehad.

Jazeker de service

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Afzuiginstallatie bij de barbeque. Er kwam een groep later barbequen. Er ontstond heel veel rook. Onze groep had daar last van.

Reactie Bowling Nieuwegein:

Bedankt voor uw review en goed te horen dat u een fijn en plezierig jubileum heeft gevierd.

Wat betreft de afzuiginstallatie, deze wordt komende zomer in de verbouwing meegenomen en sterk verbeterd waardoor er geen rookoverlast meer zal zijn.

graag tot ziens!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb mijn 25 jarig ambtsjubileum samen met familie en collega's gevierd bij bowling nieuwegein. het was hardstikke leuk. het eten was super goed. de bediening een dikke 10. de ijsjes werden zelfs buiten bezorgd. dag daarna sprak de familie en collega's nog hoe gezellig het was.

Veenman B.V.
Veenman B.V.

De flexibiliteit en medewerking van het personeel vonden wij zeer plezierig.

nee

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hebben een onwijs leuke avond gehad. de bediening was heel goed, het personeel was erg vriendelijk en meegaand en de flexibiliteit tav de reservering was voor ons echt heel fijn.

Prima (7/10)

Het eten was goed en vriendelijk van personeel ook

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Er werd verteld dat jullie gaan verbouwen. Wat ook echt nodig is! Het zal de sfeer in het pand zeker gaan verbeteren.

Bedankt voor uw review.

We gaan inderdaad verbouwen, vanaf 19 juni gaat de Bowling 6 weken dicht voor een grootse verbouwing. Zie ook http://www.bowlingnieuwegein.nl/algemeen/verbouwen/

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het eten was heerlijk en naar tevredenheid. bowlen was ook leuk. wel jammer dat het zo rustig was. je mist dan toch een sfeertje.

Prima (7/10)

Bbq ruime keuze ook voor de vegetariërs onder ons

Bevestigingsmail ook werkelijk versturen

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review en opmerkingen, dit helpt ons onze service te verbeteren.

Eén persoon meer/minder mag geen probleem zijn en niet leiden tot enige discussie hieromtrent. We gaan dit intern oppakken en onze medewerkers duidelijk instrueren.

Graag tot ziens.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Gezellig.bbq was goed bowlen ook..
werd wel wat lastig gedaan over 1 eter minder.

Bedrijfsinformatie

GEZELLIG BOWLEN OF DINEREN?

KOM NAAR BOWLING NIEUWEGEIN!

De gezelligste Bowling van Regio Utrecht. Laat u verrassen door de intieme sfeer in Bowling Nieuwegein. Ontdek onze BBQ Arrangementen en geniet van het heerlijke keuzemenu in ons gezellige restaurant!

Bowling Nieuwegein ligt centraal gelegen met gratis parkeren, de ideale plek voor een avondje uit met vrienden en familie, of voor een spetterend personeelsfeest tot 200 personen
Adres
Blokhoeve 16