Hoe beoordeelt u de service en vriendelijkeheid van onze medewerkers?
Hoe beoordeelt u de snelheid van opnemen en serveren van de drankjes en gerechten?
7.7/10
Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de gerechten?
8.1/10

Sliedregt

Leuke banen goede snelheid

Neen

Snellere bediening

Heel erg vriendelijk keukenpersoneel. Ben ontzettend goed geholpen. Mijn collega's waren ook ontzettend tevreden.

Heel erg vriendelijk keukenpersoneel. Heel fijn dat ik glutenvrije frietjes, groente en fruit kreeg.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Ja, ook klein menu maken voor personen die vegetarisch en glutenvrij zijn. De meeste vegetarische producten zijn niet glutenvrij. Ik heb zelf glutenvrije en vegetarische burgers gekocht bij de Jumbo.

Van den Berg

Zeer goede ervaring. Mooie banen, vriendelijk personeel en geweldig eten. Wij waren met een groep van 50 personen (arrangement) en het geheel verliep vlekkeloos. Ik heb al vele feesten...

Uitstekende eten.
Mooie banen.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Speelhoek voor de allerkleinsten, die nog niet (heel lang) kunnen bowlen.

Heerlijk gegeten en bowling heel mooi geworden!

Alles was geweldig

Leuk feestje gehad. Reserveren ging gemakkelijk en alles volgens afspraak. Parkeren voor de deur is ideaal

Leuke en nette zaak, prima eten en drinken voor een heel schappelijke prijs!

prima service, en prima prijs, lekker gegeten en konden gewoon bijbestellen.

Sophie

We waren hier voor de eerste keer. Het zag er gezellig uit. Ik kan het anderen aanraden om hier te eten en te bowlen met een groep. Voldoende tijd om te eten. Fijn om met vier op een baan te spelen....

Lekker eten, mooie variatie aan vlees, gezellig rond de tafelbbq een positieve ervaring.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Opnemen van de bestelling van de drankjes duurde lang.

Veel plezier gehad!

nee

Muziek erg hard, bediening langzaam en rommelig.

De flexibiliteit ivm de vraag om vegatarische producten te krijgen op kort verzoek.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Eerder drankjes opvragen en uitleggen hoe om te gaan met de tafelbakplaat. Hebben bijna half uur moeten wachten voor we konden starten.

De service en bediening waren prima, het eten viel deels tegen.

De bediening en service waren prima.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

De kwaliteit van het vlees met name de speklapjes, biefstuk en spiesjes waren onvoldoende. Ook het vegetarische was onder de maat. Liever meer groente, voor vegetariërs hoeft iets niet op vlees te lijken.