Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de gerechten?
Hoe beoordeelt u de snelheid van opnemen en serveren van de drankjes en gerechten?
8.1/10
Hoe beoordeelt u de service en vriendelijkeheid van onze medewerkers?

PostNL Pakketten Benelux BV

Wederom alles prima geregeld volgens afspraak

Prima zo!

Enorm gezellig. Mooie ambiance

Wij hadden van tevoren besteld met consumptiemunten. Degene die overbleven mocht je zonder probleem teruggeven en hoefde je dus ook niet te betalen

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Iets meer personeel bij de bbq. Liepen maar twee mensen en de zaal was vol.

Diana

We hebben zeker een gezellige avond gehad. We hadden een arrangement bowlen en grillen. Jammer genoeg zaten wij aan een hoge tafel. Maar we hebben begrepen dat deze vervangen worden. De friet met... We hebben zeker een gezellige avond gehad. We hadden een arrangement bowlen en grillen. Jammer genoeg zaten wij aan een hoge tafel. Maar we hebben begrepen dat deze vervangen worden. De friet met pindasaus kwam erg laat door, waarbij de pindasaus erg klonterig was en er dus niet echt smakelijk uit zag. Voor de rest prima.

Het reserveren is makkelijk en snel.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Maak de drankjes inclusief (bijvoorbeeld 1 bij het bowlen en 1 bij het eten) dus meer compleet arrangement. Dit maakt het aantrekkelijker. Door het apart afrekenen hiervan kregen wij het idee toch... Maak de drankjes inclusief (bijvoorbeeld 1 bij het bowlen en 1 bij het eten) dus meer compleet arrangement. Dit maakt het aantrekkelijker. Door het apart afrekenen hiervan kregen wij het idee toch wel erg duur uit te zijn. Misschien ook een idee om de kip gescheiden te houden van het andere vlees.

Lizzy

Reservering gemaakt, geen bevestiging mail ontvangen, zijn erg flexibel, vriendelijk personeel.

Service

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Beter communicatie, als er ook halal is besteld! Ze zeiden dat het niet was doorgegeven.

NVT

Ik vond de man bij lasergamen erg vriendelijk en geduldig

Daniëlle

Gezellig avondje uit met lekker eten

bbq en met 10e gelijk en toch gezellig aan tafel

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Drank opname nu wel eens verkeerd of te veel aan tafel gebracht

Familie Broekhuizen

Geweldige middag gehad met de familie

Gebowld en daarna aan de Grill. Het was heerlijk, goed vlees en lekkere salades, frietjes super en overal genoeg van.

Mitros

Leuke avond gehad met collega's, lekker eten

lekker eten, gezellige sfeer, gezellige sfeer

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

1. bowlingschoenen controleren en waar nodig vernieuwen, 2. vaker langskomen om bestelling op te nemen voor drankjes; wij hadden wel vaker drankjes willen bestellen, 3. afzuiging in de eetzaal... 1. bowlingschoenen controleren en waar nodig vernieuwen, 2. vaker langskomen om bestelling op te nemen voor drankjes; wij hadden wel vaker drankjes willen bestellen, 3. afzuiging in de eetzaal verbeteren.

Verhaegh

Leuke avond gehad!

bediening was vriendelijk en snel

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Het zou in het grill restaurant beter zijn als afzuigsysteem zou werken. Daarbij zou het ook fijn zijn dat je een speciale garderobe zou hebben, waarbij de jassen beheert weg gehangen kunnen worden.... Het zou in het grill restaurant beter zijn als afzuigsysteem zou werken. Daarbij zou het ook fijn zijn dat je een speciale garderobe zou hebben, waarbij de jassen beheert weg gehangen kunnen worden. Nu moesten wij onze jas meenemen in het grill restaurant, waardoor je jas naar de grill rook.

Reactie Franky's Nieuwegein:

Bedankt voor uw review en beoordeling. Het is ons ook opgevallen dat de afzuiging sinds kort niet meer voldoet/100% functioneert waardoor er veel "rook" en geur blijft hangen. Derhalve vindt er... Bedankt voor uw review en beoordeling. Het is ons ook opgevallen dat de afzuiging sinds kort niet meer voldoet/100% functioneert waardoor er veel "rook" en geur blijft hangen. Derhalve vindt er op korte termijn onderhoud en reparatie plaats waardoor deze weer gaat voldoen aan de drukte van het moment.

Rob jansen

Alles prima geregeld eten was goed. Maar op eind van het eten kregen we het gevoel dat we op morsten hoepelen want we hebben andere eters. Tewijl we moesten vragen waar bijf het dessert.

Vlees en groente genoeg.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Dat er bij de pannetjes een schoonmaak krabber er bij komt om het aanbakken kan voorkomen.