Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de gerechten?
Hoe beoordeelt u de snelheid van opnemen en serveren van de drankjes en gerechten?
Hoe beoordeelt u de service en vriendelijkeheid van onze medewerkers?
8.5/10

UVV team JO 011-6

Top service vriendelijk personeel en super leuk de kegel die je ontvangt als aandenken bij een feestje

Goed, snel geholpen en netjes!

Goede service

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Bij tel contact was er geen plaats voor keuze arrangement, maar wel voor grillarrangement, wat 10 euro per persoon duurder is, beetje raar was plek genoeg. voelt beetje als in ooitje genomen...

Reactie Bowling Nieuwegein:

Bedankt voor uw review en beoordeling. Dit helpt ons onze service, kwaliteit en dienstverlening te verbeteren.

Uw mening omtrent het dessert nemen wij zeer serieus en gaan wij intern met de keukenbrigade bespreken teneinde het dessert kwalitatief te verbeteren.

Daarnaast wil ik benadrukken dat wij ten alle tijden het keuzemenu aanbieden mits daar ruimte en capaciteit toe is. Voor het keuzemenu kunnen wij per tijdseenheid max. 25 personen te gelijk verwerken in de keuken. Op het tijdstip van uw keuze stonden er reeds meerdere reserveringen geboekt waardoor wij u dit arrangement niet meer konden aanbieden. Dit heeft niet zozeer te maken met beschikbare plaatsen in het restaurant maar met de capaciteit van de keuken. Ik hoop hiermee de nare nasmaak enigszins weg te kunnen nemen.

Graag tot een volgende keer.

Perfecte locatie met super personeel.

Personeel toppers zijn het.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

De frites was erg droog en misschien een ander nagerecht. Was vorig jaar hetzelfde

jacco

Tja, alles was goed geregeld, netjes en snelle bediening -top

wat mij betreft niet, zelfs een inpandige rookruimte =top

nope

Gerdien

Leuke dag gehad bij Bowling Nieuwegein!
De vele mogelijkheden daar maken een dag compleet.

Super leuk ervaring gehad met familie ook voor de kids. Mooie sfeer disco bowlen.

Ik heb plezier gehad met bowlen+lasergame alleen bij lasergame heb ik om 16uur reservering maar niemand was bij de kamer. Moest even naar de bar om te vragen en medewerker bij de game wist niet dat ik lasergame voor 20min heb gereserveerd en kreeg alleen 12min :(

Reactie Bowling Nieuwegein:

Vervelend om te horen dat er enige miscommunicatie is geweest met onze medewerker. Wij gaan dit met haar bespreken.

Het klopt echter dat er 12 minuten zuivere speeltijd bij een lasergame sessie zit. Wij blokken in totaal 20 minuten af t.b.v. speluitleg, pakken aan- en uittrekken, scoreuitreiking, etc. waarna er dus altijd 12 minuten zuivere speeltijd is.

Mariska Van Mourik

Erg vriendelijk geholpen, waren met een grote groep 40 pp het eten was heerlijk en er was goed rekening gehouden met de dieet wensen

Snel en vriendelijk personeel

BMI

Vanaf 1e contact soepel verlopen.
Avond was geregeld conform afspraken

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Kip en overige vleesgerechten geserveerd op 1 schaal. Beter is dit te scheiden.
Bij bevestiging van arrangement (bowlen en onbeperkt grillen) ook vermelden dat er dessert bij hoort.

Prima service en locatie