Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de gerechten?
8.1/10
Hoe beoordeelt u de snelheid van opnemen en serveren van de drankjes en gerechten?
Hoe beoordeelt u de service en vriendelijkeheid van onze medewerkers?
8.5/10

Ans Pijnacker

Het was een gezellige avond.

Genoeg te eten. Alles wordt bijgevuld als je erom vraagt.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Minder fel licht met eten, want erg fel en licht. .

Slegtenhorst

Goede banen, gezellig en zeer goed eten.

Vriendelijke bediening en goede service. Goed onderhouden banen.
Goed eten ! Biefstuk en Kipspies waren voortreffelijk. Nogmaals complimenten voor de kok

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Prijs drankjes mag wat goedkoper en olie op de banen was iets too much

In de bowlingruimte was het wel behoorlijk lawaaig. Daarom waren we aangenaam verrast over het aparte restaurant.
Heerlijk gegeten!

Lekker eten!

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Veel lawaai in de bowlingruimte aan het eind van de middag toen we alvast even een drankje deden voordat de banen vrij waren.

Saskia Pisters

Prima georganiseerd, duidelijke en snelle communicatie. Zeer positief!

Mijn dochter heeft een strict glutenvrij dieet. Hier heeft men heel goed rekening mee gehouden en is men zorgvuldig mee omgegaan.

Gezellige avond gehad met vrienden. Heerlijk gegeten

Het bier uit de tap is perfect

Geen verbeterpunten

Goed, alleen bij thuis komen klopte de rekening. Er was helaas verschillende soorten koffie gerekend die we niet genuttigd hadden. Dat was wel een tegenvaller

Zeer rolstoel vriendelijk

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie review en beoordeling!

Vervelend om te vernemen dat de rekening niet geheel correct is. Inmiddels hebben wij contact gehad en hebben wij e.a. naar tevredenheid verrekend.

Primaparts Nieuwegein

Super geregeld! Het eten was ook goed verzorgd!

Eten.

Thea Dekker

Mooie Bowlingbaan. Je kunt gemakkelijk alles invoeren van namen en drankjes en hapjes.

Vorige week wezen bowlen samen met vrienden.
Wat ons gelijk opviel was dat de bowlingballen niet in goede staat waren wat het bowlen ook niet makkelijker op maakte.
Maar goed we hebben...

eten gaar en warm.
Klantvriendelijkheid van de eigenaar.
Prijs voor drankjes erg duur

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review en beoordeling. Aangezien uw review behoort bij de review van uw vrouw hieronder nogmaals onze reactie:

Wij hebben nog getracht om u te bereiken en tot een oplossing/compensatie te komen. Echter u gaf aan hier geen prijs op te stellen en hier niet van gediend te zijn. Mocht u hier als nog gebruik van willen maken kunt u contact met ons opnemen en komen wij graag tot een oplossing.

NB1: uw suggestie dat wij reviews verwijderen en alleen de positieve reviews laten staan is alles behalve de waarheid. Wij kunnen immers geen reviews verwijderen, wel staan alle reviews met suggesties eerst max. 8 dagen in "hold" zodat wij onze reactie kunnen geven. Hierna worden deze gewoon gepubliceerd en zijn deze voor iedereen inzichtelijk. Wij hebben immers niets te verbergen.

NB2: de review is inderdaad anoniem geplaatst, echter gezien de strekking van het verhaal wist onze bedrijfsleider om welk gezelschap het ging waarna hij zelf contact op heeft genomen om tot een oplossing te komen en u een compensatie aan te bieden

Slechte ervaring. Bowlingballen zwaar beschadigd. Eten lauw, drinken belachelijk duur. Mixdrankjes geen smaak aan. Manager chagrijnig. No go voor mij de volgende keer

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Eten goed warm opdienen graag, kapotte bowlingballen vervangen, prijzen drank naar beneden. En graag wat vriendelijker personeel

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw review en beoordeling. Ondanks dat wij ons totaal niet herkennen in uw review en een andere zienswijze hebben betreuren wij ten zeerste dat u niet de avond heeft gehad die u zich had voorgesteld.