Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de gerechten?
Hoe beoordeelt u de snelheid van opnemen en serveren van de drankjes en gerechten?
7.9/10
Hoe beoordeelt u de service en vriendelijkeheid van onze medewerkers?
8.5/10

Mariska Vink

We zijn met tiener meiden wezen lasergamen. De meiden vinden het super gaaf. Klein overzichtelijk zaaltje, mooi ingericht. Er waren geen andere teams en dat is voor een verjaardagsfeestje erg leuk

Bediening erg vriendelijk en goed verzorgd. De tafel stond al aangedrukt en eten en drinken kwam voor door

Gezellig, druk, warm, netjes.

Heel klantvriendelijk, doen wat ze kunnen.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Bij het lasergamen van tevoren aangeven dat je ook met anderen in een groep speelt.
Bij het ophalen van een groep kinderen, de begeleiding aanspreken en niet tegen een paar kinderen zeggen dat ze mogen komen. Uitleg lasergamen erg rommelig, zorg eerst voor rust in de groep en dan pas je uitleg geven.

Reactie Bowling Nieuwegein:

Bedankt voor uw review en beoordeling, dit help ons om onze service en kwaliteit verder omhoog te brengen.

Vervelend om te horen dat het ophalen en de uitleg niet zijn gelopen zoals wij voor staan. We nemen dit met de betrokken medewerkers op.
Tevens zullen we in onze informatie nog nadrukkelijker benoemen dat er geen exclusiviteit op de lasergame-arena kan worden beloofd bij groepen tussen de 4 en 11 personen. We erkennen dat dit van te voren duidelijk moet zijn.

Nogmaals dank voor uw bezoek en beoordeling. Graag tot een volgende keer.

*****

***

***

Zeer goed, vriendelijk personeel.

Vriendelijkheid personeel, snelheid van handelen.

Positief
Netjes en goed geregeld

Geen oorverdovende fabriekshal waar gebowld kan worden maar een gezellig ingerichte hal waar het nodige aan geluids isolatie is gedaan met stoelen en banken waar het comfortabel op zitten is. Ook...

Josta Worrell

Hier ons kinderfeestje gevierd toen mijn zoon zes werd. Eerst lasergamen, daarna bowlen en tot slot patatjes gegeten.

Waren zoals afgesproken een halfuur eerder om taart te eten en...

Lasergamer erg leuk!
Heerlijke patatjes
Eten netjes op tijd geserveerd

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Betere communicatie over aanvang activiteiten. Nu moesten we bijna 20 minuten wachten tot we konden lasergamen. Werd niet verteld, zelf moeten peilen wat nou de bedoeling was.

Is bowlingbaan 5 wel helemaal goed? Meerdere ballen die plotseling afbogen de laatste paar meter, steeds op hetzelfde punt.

De muziek bij het lasergamen mag aangepast worden naar de leeftijd. Zo werd er muziek gedraaid waarin steeds keihard "what the fuck" werd geroepen en "sex in the air". Niet meest geschikt voor kinderen van 6 en 7 jaar.

Prima, netjes verzorgd. Het ziet er mooi uit binnen, schoon, van deze tijd. Bestellen via tablet, super!

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Van buiten maakt het pand duidelijk minder indruk dan van binnen.

We hebben een hele gezellige avond gehad bij jullie.

Het ziet er van binnen heel gezellig uit!

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Van mij mag het dessert nog iets groter/ uitgebreider

Toiletten die schoon waren en de snelle service.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Nogmaals het programma doornemen.