Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de gerechten?
Hoe beoordeelt u de snelheid van opnemen en serveren van de drankjes en gerechten?
8.1/10
Hoe beoordeelt u de service en vriendelijkeheid van onze medewerkers?
8.5/10

Goede apparatuur, goed eten. Jammer dat een persoon, die door lichamelijke beperkingen niet in staat was om het hele arrangement te volgen, maar 4 euro korting kreeg op de totaalprijs.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Ivm hersenletsel door een ongeval kon 1 persoon uit de groep niet bowlen en laser gamen, maar deed ze alleen mee met eten en daarvoor kreeg ze maar liefst 4 euro korting op het volledige arrangement. Dat is wel een beetje triest.

Reactie Bowling Nieuwegein:

Bedankt voor uw review en beoordeling, dit geeft ons inzicht in de ervaringen van onze gasten en helpt ons onze service te verbeteren.

In onze arrangementen rekenen wij € 4,- p.p. voor een uur bowlen en € 7,- p.p. voor een ronde lasergame, d.w.z. wanneer mensen wel bij ons dineren maar niet bowlen/lasergamen er een prijscompensatie ter hoogte van dit bedrag wordt geboden. Immers voor iets waar geen gebruik van wordt gemaakt hoeft ook niet betaald te worden.

Ik vermoed dat er op uw rekening per abuis wel een compensatie is geboden voor het (niet) bowlen maar niet voor het lasergamen. Onze excuses hiervoor! We nemen persoonlijk contact met u op om e.a. met u te verrekenen.

U hoort van ons.

Problemen werden snel verholpen

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

De spies vis smaakte naar niets helaas. Klinkt goed maar zat geen smaak aan.
Voor de rest prima !!

Vriendelijk personeel, goed. muziek te hard en te snel voor het tijdstip (alleen maar kinderfeestjes) prima.

vriendelijk en aardig personeel

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

muziek mag zachter en iets minder tempo. iets gezelligere muziek.

Leuk kinderfeestje gehad bij bowling Nieuwegein. Aardig en behulpzaam personeel.

Super leuk kinderfeestje gehad!

Leuke, gezellige restaurantmedewerkers. Meneer bij de balie (kale, wat oudere meneer met bril) is een saaie, chagrijnige vent. De houding van de restaurantmedewerkers krikken de beoordeling...

Snelheid en vriendelijkheid van de restaurantmedewerkers.

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Als je op basis van factuur wil betalen, slaat het nergens op dat je 15 fucking euro extra moet betalen. We kwamen met 17 man dus dat is bijna 1000 euro omzet. Waar ben je dan in hemelsnaam mee bezig dat je ook nog die 15 euro nodig hebt? Volgende keer naar een andere bowlingtent waar ze minder moeilijk doen en waar je wel gewoon normaal per factuur of creditcard kan betalen, want dat kon ook al niet.

Misschien is het wel te doen als gezin, maar als bedrijfsuitje is de afhandeling echt slecht geregeld.

Reactie Bowling Nieuwegein:

Bedankt voor uw reactie en positieve feedback op onze medewerkers in de bediening. Graag kom ik even terug op de kritische noot omtrent onze facturatiekosten.

Wij prefereren inderdaad een contante- of pinbetaling op de dag zelf. Daar dit bij bedrijven vaak niet mogelijk is bieden wij inderdaad aan om een factuur achteraf te verzorgen met uitgestelde betaling. Hier staan inderdaad administratie- en risicokosten tegenover van € 15,-

De reden hiervan is dat onze medewerkers een factuur moeten maken (tijd spenderen), ons administratiekantoor moet hier de boekhouding en facturatie op aanpassen (commercieel uurtarief) en bovendien lopen wij het risico dat de rekening langdurig uitstaat waardoor wij langer op onze centjes moeten wachten. De € 15,- die wij hiervoor rekening is dus maar een fractie voor wat wij hier uiteindelijk aan kwijt zijn.

Echter zijn wij vaak heel coulant bij grotere partijen (en dus factuurbedragen) en schelden we deze kosten kwijt. In uw geval is dit helaas niet gebeurd, onze excuses hiervoor. Wij hebben dit met de betrokken medewerker opgenomen teneinde dit in de toekomst te voorkomen.

Ik neem persoonlijk contact met u op om e.a. te verrekenen.

Laser game erg leuk!bowling voor de kleintjes onder ons met een hekje , top!

Hekje voor de kleintjes !

Heeft u suggesties en/of verbeterpunten?

Laser game duurde minder dan een half uur, terwijl wij wel voor een half uur geboekt hadden!

Reactie Bowling Nieuwegein:

Bedankt voor uw review en beoordeling!

Een lasergame sessie duurt bij ons altijd 20 minuten, waarvan er uiteindelijk 12 minuten zuivere speeltijd wordt geboden (is voorgeprogrammeerd). De overige 8 minuten staan voor het aantrekken van de vesten, de speluitleg en uitreiking van de scores. Vervelend dat u dacht langer te hebben geboekt, echter een sessie wordt bij ons te aller tijden voor 20 minuten vastgelegd, hopelijk heeft dit de spelvreugde niet verminderd.

Graag tot een volgende keer.

Prima ontvangst.

Goed nagedacht over de alternatieven bij het eten. In ons geval Gluten vrij en vegetarisch . Duidelijk zichtbaar neergezet op de tafel. Nader vragen overbodig. Top!!!!

Ga zo door!!!!

Heel goed en vriendelijk personeel!

Violetta Van den brink

Enorm tevreden!