Charl van Ginkel

Marie josee van Rooyen

Duidelijke website,prijs technisch gunstig en snelle levering. Vriendelijk te woord gestaan

Cindy Esajas

Goede service, ik had een radiator besteld, ik moest achteraf een andere maat hebben. Gelukkig was de order nog niet verzonden en hebben zij het juiste formaat toegestuurd. De prijzen zijn ook... Goede service, ik had een radiator besteld, ik moest achteraf een andere maat hebben. Gelukkig was de order nog niet verzonden en hebben zij het juiste formaat toegestuurd. De prijzen zijn ook schappelijk. Zeker voor heringericht vatbaar.

Karweiwerken d.r

Perfecte levering op juiste termijn

Janneke

Erg slechte klantenservice. Het is onmogelijk om het moment van levering af te stemmen. Ook contact hierover verliep moeizaam aan alles behalve behulpzaam. De wens om je echt te helpen als klant is... Erg slechte klantenservice. Het is onmogelijk om het moment van levering af te stemmen. Ook contact hierover verliep moeizaam aan alles behalve behulpzaam. De wens om je echt te helpen als klant is er gewoon niet. “U kunt zo vaak bellen of mailen als u wilt, we doen dat gewoon niet.”

Daardoor werd onnodig geleverd op een moment dat we vooraf al aangaven er niet te zijn. De levering heeft uiteindelijk ruim 2 weken geduurd (en ging ook toen bijna mis). Zo onnodig en vertragend voor een verbouwingsproces.

Telefonisch zijn ze vaak onbereikbaar en op mails wordt soms wel, soms niet gereageerd. Geld voor een retour is 2 weken geleden voor een paar werkdagen toegezegd en heb ik nog niet ontvangen.

Vooral erg jammer, omdat de producten goed zijn, de transporteur ritjes voor niks aan het maken is en ze met een beter proces en 1 telefoontje naar de transporteur een tevreden klant hadden gehad.

Rob Wondergem

2 st. Radiatoren besteld. Prima geleverd en alles in orde.

Bezoeker

Goed, alleen het bestelde ging vi a Post bezorging wat altijd fout gaat.

My Linh

Goedkoop en snel zenden

Henk De Weerdt

Bestelling is goed gegaan geen klachten

Dick Est van

Biuwstation