Reviews

8.3 / 10
1800 beoordelingen
Schrijf beoordeling

80% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

1800 Reviews

P

2/10

Slechte service.Moeilijk te pakken te krijgen.Als je ze eraan krijgt dan krijg je een arrogante jonge vent die vervolgens vraagt of je je probleem op de mail wilt zetten en dan hoor je weer niks.

Reactie Bouwstation XL:

Beste klant,
Bedankt voor uw feedback!
Jammer om te horen dat er iets mis is gegaan bij uw bestelling.
U bent boos op onze klantenservice medewerker, omdat hij geen korting wilde...
Beste klant,
Bedankt voor uw feedback!
Jammer om te horen dat er iets mis is gegaan bij uw bestelling.
U bent boos op onze klantenservice medewerker, omdat hij geen korting wilde meegeven of tegemoet wilde komen door uw gemaakte fout.
We zullen verder uw mail ook hierin niet verwerken, maar wij vinden het heel erg jammer dat we zo voor paal worden gezet online.
Succes in ieder geval met uw goederen!
Groetjes,
Team BSXL


Myriam

10/10

Snel contact. Goede prijzen en snelle levering. Ook duidelijk contact hoe laat de bezorger van hun komt. Mooie radiatoren.

Reactie Bouwstation XL:

Beste klant,
Daar staan wij voor!
Bedankt voor uw leuke recensie.
Groetjes,
Team BSXL


Ed Marcus

6/10

Ja goede service, heb alleen bestelde kraan nog niet.
Er is wel een deellevering geweest en vervolgens wordt de hele bestelling afgevinkt. Ben nu nog bezig om de rest te ontvangen. Na...
Ja goede service, heb alleen bestelde kraan nog niet.
Er is wel een deellevering geweest en vervolgens wordt de hele bestelling afgevinkt. Ben nu nog bezig om de rest te ontvangen. Na telefonische contact lang in de wacht gezeten, is mij verteld dat het om een deellevering gaat. En dat ik vandaag de rest levering kan verwachten.
Wederom geen levering.
Ik zou graag beter op de hoogte gehouden worden. Nu is het gissen wat er aan de hand is.


Lotte Kessels

3/10

We hebben onze radiatoren hier besteld. In eerste instantie ontbrak er 1 radiator en 2 voorplaten aan de levering, vervolgens bleek 1 radiator kapot te zijn (een deuk erin en de lak eraf). Wat... We hebben onze radiatoren hier besteld. In eerste instantie ontbrak er 1 radiator en 2 voorplaten aan de levering, vervolgens bleek 1 radiator kapot te zijn (een deuk erin en de lak eraf). Wat betreft de beschadiging daar zijn ze ons in tegemoet gekomen. Toen vervolgens de radiator en voorplaten nageleverd werden ontbrak ook daar weer iets aan. Ik vind het erg vervelend en slordig dat aan 1 levering 3 keer iets niet goed gaat.


Harry Weststeijn

8/10

Goed op een schade na


Viktor Karacsevcev

10/10

Snel levering, goed kwaliteit.


Jaap Van der Lans

8/10

Pruma


Philippe Mathys

9/10

Zeer goed ervaring