WemBouw bv

Heb hier diverse malen bestellingen gedaan en tot nog toe prima gelopen en alles keurig op tijd!

Sander

Na een partij tegels gekocht te hebben zou de bestelling op 5 april binnenkomen. Ik zou gebeld worden door de chauffeur zodra dat deze er bijna was. 3x raden geen telefoon, wel een mail dat hij er... Na een partij tegels gekocht te hebben zou de bestelling op 5 april binnenkomen. Ik zou gebeld worden door de chauffeur zodra dat deze er bijna was. 3x raden geen telefoon, wel een mail dat hij er over 20 minuten was. Binnen een minuut een mail dat het niet afgeleverd kon worden door andere redenen.
Contact opgenomen over hoe dit nu verder zou gaan en de eerst volgende levering zou dan bijna een week later zijn. Dit heb ik geannuleerd via de medewerker aan de telefoon en zou hier bericht van krijgen. Tot nu toe 13 april nog geen bericht gehad over de annulering. Na een aantal mails richting het bedrijf nog geen reactie.

jordy van hecke

Lp van krimpen

Niet optimaal, product niet compleet geleverd, moest bellen om de rest nog te krijgen waar wel voor betaald was. Geen feedback over deze slordige manier van handelen. De prijs was ok. Kan beter!

Bezoeker

Niet de beste communicatie en levering liep niet vlot

Bezoeker

Aflevering was NOK, in plaats de radiotoren inbed hang van het gebouw te zetten, zijn hebben buiten achter gelaten, stel voor als iemand had de genomen wat dan???

Lolke Krol

Helder en goed.

VG

Na de eerste keer bestellen werd alles zonder kennisgeving geannuleerd en gecrediteerd, nu ben ik in afwachting van een 2e poging

J Bootsma

Vreselijke slechte service! Kijk verder naar ander bedrijf!

Ronald Valk

Prima bedrijf goede service