Eric

Was de magneetjes kwijt waarmee de cover op de radiator gezet moet worden. Gemaild, en kreeg per ommegaande een extra setje gratis toegezonden. Topservice!

Anna

Het bedrijf geeft met opzet misleidende informatie over prijzen en over levertijd. Zij krijgen je geld en je wacht op je bestelling, maar de spullen zijn niet op voorrad. Je moet dubbele prijs... Het bedrijf geeft met opzet misleidende informatie over prijzen en over levertijd. Zij krijgen je geld en je wacht op je bestelling, maar de spullen zijn niet op voorrad. Je moet dubbele prijs betalen betalen en 4 weken wachten in plats van 4 dagen.

JMC DE RIDDER VAN DER LEE

Prima levering. Snel en accuraat. Mooie locatie om makkelijk te parkeren. Mooie expositie van tegels en parket en verwarmingen in Roosendaal.

Klaas Portman

Perfect bedrijf

Pedro Chambel

White radiator connection set Straight for radiators with connection below "fits like a charm" on my brand-new radiator!!!

Cor de Haas

Snel en gratis geleverd

Patrick van der Snee

Levering radiatoren tbv cv

S.Lammerts

Een dikke 10! Makkelijk een bestelling gedaan op een zeer overzichtelijke site en nadat ik de bestelling heb gedaan werd ik, na het stellen van een hulpvraag, snel en correct geholpen.
Een dikke 10!

jan goedeme