Jennifer Kessels

De radiator is beschadigd aangekomen. Dat had binnen 48 uur gemeld moeten worden zeiden ze. Er was niets te regelen, omdat ik te laat was met melden. Ik mocht een nieuwe radiator kopen met een... De radiator is beschadigd aangekomen. Dat had binnen 48 uur gemeld moeten worden zeiden ze. Er was niets te regelen, omdat ik te laat was met melden. Ik mocht een nieuwe radiator kopen met een beetje korting. Met andere woorden, meer geld voor het bedrijf dus. Slimme manier om geld te verdienen. Heel slechte service dus!

Marcel Rutkens

Zeer goed

jacob adema

Snel en goed

Mwj Gort

Goede website met zinvolle tips over aansluit materiaal. Goede levertijden en prijs is ok. De chauffeur heeft geholpen de radiator op de juiste plek te zetten

1 besteld onderdeel niet geleverd,na bellen zou dit 7 weken duren ,maar op hun site staat nog steeds dat het onderdeel op voorraad is.

Jan Backbier

Zeer goed. Had mijn verkeken op de Hoogte en breedte maat. Kon de radiatoren zonder problemen omruilen ondanks dat ik een radiator van boven had open gemaakt. Kreeg gratis 3 aftap kranen mee

Gerbert Gooijer

Slecht