Via een link van m’n dochter bestelling geplaatst

Voor het eerst besteld bij bouwspeelgoed.nl. Goede prijs, snelle levering en we zijn goed op de hoogte gehouden van het leveringsproces. Prettige ervaring dus.

Duidelijk en snel

Visser

Wat besteld op dinsdag als ik er vrijdag er niet achteraan bel waar het blijft krijg ik helemaal niets
Bij bestelling stond 2 dagen lever tijd

Reactie Bouwspeelgoed.nl:

Geachte Mevr. Visser,
Dank dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen.
Wij betreuren het dat u langer op uw bestelling heeft moeten wachten dan u van ons had mogen verwachten.
De...
Geachte Mevr. Visser,
Dank dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen.
De door u bestelde producten waren op de avond van uw bestelling niet beschikbaar in het centrale magazijn waardoor uw order de volgende dag door gezet is naar een winkel levering, hier is uw order helaas te lang blijven liggen.
Onze excuses hiervoor en wij hopen u ondanks de vertraagde levering een volgende keer als nog van dienst te mogen zijn.
Roelinka Hoek

J.A.J Werther

Correcte en snelle levering.

Mooie merken en snelle levering.

Helaas zelf achter mijn bestelling aan moeten gaan,bleek klaar te staan maar nooit met de post te zijn meegegeven.
En bij ontvangst zit er een flinke deuk/scheur in de doos (beetje jammer...
En bij ontvangst zit er een flinke deuk/scheur in de doos (beetje jammer omdat het een kado is)