Clementine Maas

Dag
Dag
Bouwspeelgoed, Ik doe even mee aan een beoordeling van jullie web-shop, eigenlijk heb ik met verbazing dit pakket ontvangen... giga... zoals jullie, zonder begeleidend schrijven Kado onverpakt... met een vies half vastgeplakt prijskaartje.. bah bah... er nog op... in een doos die we aan de onderzijde hebben moeten openen om de inhoudsdoos niet te beschadigen omdat de doos te klein was... En nee geen zeurende klant... Maas heb zelf een web-shop.. en ga dus echt niet zo met klanten om.. Heel slecht dit in klantvriendelijkheid, klanten geven namelijk geld uit, voor kadoo’s.
Misschien kunnen jullie er iets mee!

Reactie Bouwspeelgoed.nl:

Beste klant,
Dank voor uw review! Vervelend om te horen dat wij niet hebben kunnen voldoen aan uw verwachting.
Dit product is opgestuurd door één van onze fysieke verkooppunten, waar de...
Beste klant,
Dit product is opgestuurd door één van onze fysieke verkooppunten, waar de door u bestelde doos waarschijnlijk langere tijd in de winkel heeft gestaan. Wij hebben het betreffende verkooppunt hierop aangesproken.
Uiteraard hadden wij graag een berichtje of telefoontje van u gehad zodat we dit voor u recht hadden kunnen zetten.
Nogmaals dank voor uw reactie en we hopen u in de toekomst toch nog opnieuw als klant te mogen verwelkomen.
Hartelijke groet,
Roelinka Hoek

Eveline

Snel en netjes verpakt.

Vicky

Super goed, zeer betrouwbaar

Snelle levering, netjes geregeld

Rianne

Snelle en goede levering!

De spullen lijken goedkoop maar later komt de btw er nog bij... dat staat er niet duidelijk bij

Reactie Bouwspeelgoed.nl:

Goedenavond,
Hartelijk dank voor uw review.
Goedenavond,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij zijn enorm benieuwd naar welk artikel of waar u een Excl. BTW prijs hebt aangetroffen. Aangezien wij een consumenten webshop zijn zijn alle op de webshop getoonde prijzen Incl. BTW. uiteraard is het voor bedrijven wel mogelijk om een BTW factuur te ontvangen.
Mogelijk heeft u zich vergist, geen enkel probleem dat doen we allemaal wel eens.
Roelinka Hoek
Klantenservice Bouwspeelgoed.nl