Bonira

Gewoon goed, persoonlijk kaartje

Helèna

Snel in huis, ruime keuze kindergereedschap

Pieter

Top! Snel bezorgd en mooi speelgoed. Zelfs met een persoonlijk berichtje.

Iris

Fijn. Lief briefje.

vis

Helaas niet zo'n goede ervaring. Woensdag voor 20uur besteld is vrijdag in huis stond er, het is nu de dinsdag er op en er is nog niets binnen. Ik snap dat postnl ook een aandeel heeft hierin, maar... Helaas niet zo'n goede ervaring. Woensdag voor 20uur besteld is vrijdag in huis stond er, het is nu de dinsdag er op en er is nog niets binnen. Ik snap dat postnl ook een aandeel heeft hierin, maar schrijf het dan niet op de site.

Reactie Bouwspeelgoed.nl:

Beste Tannie Vis,
Beste Tannie Vis,
Bedankt voor je review. Jammer te lezen dat deze zo negatief is. Ik heb je al per e-mail laten weten dat je bestelling verstuurd is op de woensdag van je bestelling, zoals ook op onze website staat aangegeven.
Wat je in je review schetst: "Woensdag voor 20uur besteld is vrijdag in huis" klopt niet, dit vermelden wij juist bewust niet op onze website. We geven aan: "Op voorraad: Vóór 20:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden" bij sommige van onze producten. Dit doen we omdat we weten dat de bezorgdiensten zoals PostNL en DHL het momenteel ontzettend druk hebben en er hierdoor vertragingen kunnen ontstaan.
Ik vind het dan ook erg jammer dat je ons bedrijf hiervoor een onvoldoende eindoordeel geeft, mijn inziens is dit onterecht.
Ik wens je veel plezier met je bestelling en we zien je graag nogmaals terug op Bouwspeelgoed.nl.
Met vriendelijke groeten,
Teun van Bouwspeelgoed.nl

Van Neerven

Bart Wijnhoven

Een Bosch mini slijptol besteld en de volgende dag kreeg ik hem al binnen top service!