Buijs

Iris

Fijn. Lief briefje.

Snelle verzending.

vis

Helaas niet zo'n goede ervaring. Woensdag voor 20uur besteld is vrijdag in huis stond er, het is nu de dinsdag er op en er is nog niets binnen. Ik snap dat postnl ook een aandeel heeft hierin, maar... Helaas niet zo'n goede ervaring. Woensdag voor 20uur besteld is vrijdag in huis stond er, het is nu de dinsdag er op en er is nog niets binnen. Ik snap dat postnl ook een aandeel heeft hierin, maar schrijf het dan niet op de site.

Na een mailtje van mij wel snel antwoord

Reactie Bouwspeelgoed.nl:

Beste Tannie Vis,
Beste Tannie Vis,
Bedankt voor je review. Jammer te lezen dat deze zo negatief is. Ik heb je al per e-mail laten weten dat je bestelling verstuurd is op de woensdag van je bestelling, zoals ook op onze website staat aangegeven.
Wat je in je review schetst: "Woensdag voor 20uur besteld is vrijdag in huis" klopt niet, dit vermelden wij juist bewust niet op onze website. We geven aan: "Op voorraad: Vóór 20:00 besteld, dezelfde werkdag verzonden" bij sommige van onze producten. Dit doen we omdat we weten dat de bezorgdiensten zoals PostNL en DHL het momenteel ontzettend druk hebben en er hierdoor vertragingen kunnen ontstaan.
Ik vind het dan ook erg jammer dat je ons bedrijf hiervoor een onvoldoende eindoordeel geeft, mijn inziens is dit onterecht.
Ik wens je veel plezier met je bestelling en we zien je graag nogmaals terug op Bouwspeelgoed.nl.
Met vriendelijke groeten,
Teun van Bouwspeelgoed.nl

theo de geus

scherpe prijzen

Van Neerven

Uitgebreid assortiment, overzichtelijke website

Bart Wijnhoven

Een Bosch mini slijptol besteld en de volgende dag kreeg ik hem al binnen top service!

Snelle levering, goed verpakt. Duidelijke foto’s en beschrijving op de site, je weet wat je koopt.

Bas van Montfort

Ik ben zeer tevreden over deze webshop. De prijzen van de producten zijn scherp en de verzending van de webshop is ook erg snel! Zeker een aanrader voor kinderen met veel verbouwplannen :)

Snelle levering, goede prijs, duidelijk website

Indi

Snelle levering, goed bereikbaar.

Goede service!

Sophie

Heel goed

Snelle levering, scherpe prijzen en leuk assortiment!!