C Hagenaars

Ja ik ben tevreden over het product

Loodgietersbedrijf van Asten

Ik ben best tevreden , maar dat het 2 weken moet duren voordat ik mijn bestelling thuis kreeg vind ik wel erg lang.
(3 Juni besteld, 18 Juni in huis)

Guus

Op 11-6 besteld, op 12-6 een bericht ontvangen dat het bij DPD is aangeleverd en pas op 19-6 als brievenbuspakketje ontvangen. De tekst op de site: "Voor 17:00 uur besteld (vrijdag 15:30), zelfde... Op 11-6 besteld, op 12-6 een bericht ontvangen dat het bij DPD is aangeleverd en pas op 19-6 als brievenbuspakketje ontvangen. De tekst op de site: "Voor 17:00 uur besteld (vrijdag 15:30), zelfde dag verzonden (alleen werkdagen)" is op zich juist maar wekt de indruk dat er ook snel geleverd wordt. Een week wachten is niet de verwachting die wordt gewekt.

Thijs

Goede webshop. Helaas is DPD het pakket kwijtgeraakt, maar door Toolprof prima opgelost.

Georges

Product was niet op voorraad, maar daar ben ik niet over geĆÆnformeerd. Vervolgens is het pakje 5 werkdagen onderweg.
Het product ziet er goed uit.

Kupoens prive

Nogal lang geduurd eer de producten werden geleverd .

Detavernier ruth

Bestelling niet toegekomen en weet niet waar ze is.

Reactie Bouwradioland.nl:

Beste Ruth,
Beste Ruth,
Uw review verbaasd ons helaas een beetje. Wij zien dat uw bestelling op 16/06 ons magazijn heeft verlaten en dat deze op 17/06, binnen een dag bij u is geleverd door DPD:
Graag vragen wij u om een mailtje te sturen naar info@toolprof.nl voor een passende oplossing.
In afwachting van uw mailtje.
Groet,
Toolprof.nl Customer Service Team

lauris

Ik ben zeer tevreden met de snelle levering en het goed op de hoogte houden van het pakketje.