Erik Bons

Snel geleverd

Jos de Kleijn

Prima. Na de bestelling krijg je duidelijke info over de status van de bestelling.

luud feller

Goed prijs/kwaliteit snelle levering

Henk Vink

Vriendelijk personeel

Vegter

Ik ben zeer tevreden over de goeie service van Bouwprofi. Snelle levering en zelfs na de ongemakken van kleine transportschade werd dit snel opgelost en kreeg ik binnen no-time mijn producten... Ik ben zeer tevreden over de goeie service van Bouwprofi. Snelle levering en zelfs na de ongemakken van kleine transportschade werd dit snel opgelost en kreeg ik binnen no-time mijn producten opnieuw geleverd.
Hierbij is communicatie vanzelfsprekend enorm belangrijk en ook hier ben ik buitengewoon tevreden over.

A. Mohaboe

Hartstikke goed!

michael

Goede snelle vriendelijke service

Andre Lutterman

Voor mijn nieuwe woning had ik snel een paar platen nodig om de schuur dubbelwandig te maken, na wat zoeken naar een vlotte levertijd uitgekomen bij Bouwprofi. Bestellen ging vlot, maandag avond... Voor mijn nieuwe woning had ik snel een paar platen nodig om de schuur dubbelwandig te maken, na wat zoeken naar een vlotte levertijd uitgekomen bij Bouwprofi. Bestellen ging vlot, maandag avond besteld, woensdag ochtend voor half 8 al keurig netjes bezorgd in een regendichte verpakking zodat het niet erg was dat ik s'avonds pas hulp had de platen naar binnen te tillen. Veel buien gehad, platen kurkdroog, helemaal super tevreden !!!

José Kleisen

Goed meegedacht