Kloppenburg

Goed en snel geleverd, de verpakking is een aandachtspunt, in de gipsplaten zaten enkele beschadigingen.

Reactie Bouwprofi:

Bedankt voor uw reactie! Vervelend dat er enkele beschadigingen in de gipsplaten zaten, dat is niet de bedoeling. Wij zullen extra aandacht aan de verpakking geven om dit in de toekomst te voorkomen. Heeft u nog een vraag dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Team BouwProfi

Leo van Wijk

Diverse bouwmaterialen besteld. Deze werden keurig geleverd door een uiterst vriendelijke chauffeur.
Mijne eerste ervaring was de bestelling van een stalen deurkozijn. Deze werd door een...

Theuerzeit hondensport

Goede service en wordt op afstand goed geholpen

Ton Rijnen

Correcte en snelle levering. Voor de dorstige bouwers zat er ook nog een emmer vol blikken frisdrank bij. Super!!!!

Jamie Sprenger

Wederom uitnodiging om Bouwprofi te beoordelen , terwijl ik 1 keer iets gekocht heb is dit al de 3e keer... en ook nu zeg ik dus voor de derde keer... geen topbedrijf. Enorm veel mis gegaan, en nu...

Reactie Bouwprofi:

Beste Jamie,

Bedankt voor je review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat er veel mis is gegaan. Onze excuses hiervoor. Wij nemen je opmerkingen zeker mee om ervoor te zorgen dat dit niet meer kan gebeuren. Jammer dat het zo gelopen is.

BouwProfi

Olympia Colizoli

Alles ging super, en heel snel bezorgd!

Online goed geholpen met chatfunctie. Deur volgens afspraak op tijd en netjes geleverd en ook nog een emmer met frisdrank cadeau.

Prima site, zeer uitgebreid assortiment. Correcte afhandeling.

Bosman Montage

Prima afgehandeld. Alleen je krijgt geen factuur via de mail alleen een orderbevestiging.

Ruben de Neef

Soepel en snelle service. Bij aankomst wel kleine beschadigingen aan het product.