Ton Ouwersloot

Uitstekende hulp bij het bestellen ontvangen. Service tijdens de levertijd prima. Levering uitstekend: bestelling werd op afgesproken tijd en voor de deur afgeleverd. Overal ben ik uitermate... Uitstekende hulp bij het bestellen ontvangen. Service tijdens de levertijd prima. Levering uitstekend: bestelling werd op afgesproken tijd en voor de deur afgeleverd. Overal ben ik uitermate tevreden. BouwProfi een aanrader.

Frank

Zeer blij met Bouwproducten. Goede service, lage prijzen en snelle bezorging!

Betrouwbaar, goede kwaliteit goederen.

Wiebo Floris

Bij de meeste groothandels is geen multiplex van 20 mm dik te koop. Bij BouwProfi wel. Het bezorgen met een grote vrachtwagen was geen probleem.

G. Pouw

Prima snelle levering voor de deur zelfs, chauffeur erg behulpzaam. Aankomst tijd is erg ruim gesteld, een tijdvak zou beter zijn.

Mijn kozijnen en binnendeuren besteld. Ruim assortiment, snelle levering en super service en communicatie.

Miste 1 zakje onderdelen, binnen 24 uur nageleverd. Top geregeld

Op zondagavond online een stalen kozijn besteld inclusief deur en beslag. De volgende ochtend werd ik netjes door een medewerker gebeld. Klaarblijkelijk had ik een klink besteld, die niet op de... Op zondagavond online een stalen kozijn besteld inclusief deur en beslag. De volgende ochtend werd ik netjes door een medewerker gebeld. Klaarblijkelijk had ik een klink besteld, die niet op de bestelde deur past. Eea werd direct hersteld. Dinsdag had ik conform afspraak alles in huis.

Hans

Helaas ging de levering niet geheel volgens plan (vertraging in de afhandeling, geen mailtje met tijdstip van bezorging, ontbrekende onderdelen en foutieve onderdelen). Gelukkig is dit wel, na... Helaas ging de levering niet geheel volgens plan (vertraging in de afhandeling, geen mailtje met tijdstip van bezorging, ontbrekende onderdelen en foutieve onderdelen). Gelukkig is dit wel, na enkele telefoontjes, netjes opgelost. Vervelend voor mij en vervelend voor Bouwprofi.

Reactie Bouwprofi:

Beste Hans, Bedankt voor het geven van uw feedback! Vervelend dat de bestelling niet verliep zoals het hoort te gaan. Wij nemen uw opmerkingen zeker mee om ervoor te zorgen dat het mailtje goed... Beste Hans, Bedankt voor het geven van uw feedback! Vervelend dat de bestelling niet verliep zoals het hoort te gaan. Wij nemen uw opmerkingen zeker mee om ervoor te zorgen dat het mailtje goed wordt verstuurd, en de juist onderdelen worden meegeleverd. Heeft u nog een vraag dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team BouwProfi

Mathijssen

Bestelling werd zelfs geleverd voordat ik mijn bed uit was!
Bestelling werd zelfs geleverd voordat ik mijn bed uit was!
Enige minpunt is dat het tegelijk bestellen bij meerdere bouwprofi-websites niet gaat. Ik had graag meer willen bestellen in 1 levering, maar dat ging niet.

Reactie Bouwprofi:

Beste meneer Mathijssen, Bedankt voor het geven van uw feedback! Wij zullen u een kortingscode toesturen voor gratis verzending zodat u de andere materialen kunt bestellen, zonder... Beste meneer Mathijssen, Bedankt voor het geven van uw feedback! Wij zullen u een kortingscode toesturen voor gratis verzending zodat u de andere materialen kunt bestellen, zonder verzendkosten. Heeft u nog een vraag dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groet, Team BouwProfi

deurencompleet

Ondanks dat de 1e bestelling niet helemaal goed ging is dit wel professioneel opgelost.Ze dachten dus mee met mij voor een snelle oplossing en pakket werd verstuurd via post.nl.