Frank Meijer

Uitstekend

gijs voorsluijs

Snel geleverd.,en keurig op de aangeduide plek neergezet. Top

RC Langhorst

Goed,plaat was niet op vooraad netjes gebeld kreeg een dag later geleverd.

Klaas jan Bijkerk

Snelle levering en goede service!

concierge ASVO

Prima service snelle levering

Hans Westervoorde

Uitstekend.

Johan

Duidelijke website, goede communicatie over de levering. De levering zelf verliep goed en de materialen zagen er goed ingepakt en onbeschadigd uit

G

Prima. Groot aanbod.

Jürgen Seltenrijch

De gipsplaten van 3,6m zijn perfect afgeleverd geen een van de platen waren beschadigd en het werd snel geleverd.

Rob Steeman

Goeie ervaring.
Bestelde artikel was door de vervoerder kapot gegaan.
Werd netjes teruggebeld met excuses en ik kon kiezen of ik alsnog het artikel zou krijgen of het geld terug. Goeie ervaring.
Bestelde artikel was door de vervoerder kapot gegaan.
Helaas nog niets teruggestort op m’n rekening.

Reactie Bouwprofi:

Bedankt voor het geven van uw review. Zoals afgesproken betalen wij inderdaad het product aan u terug omdat dit niet meer kon worden gebruikt. In verband met wekelijks verzenden van onze betalingen... Bedankt voor het geven van uw review. Zoals afgesproken betalen wij inderdaad het product aan u terug omdat dit niet meer kon worden gebruikt. In verband met wekelijks verzenden van onze betalingen zal deze week de terugbetaling aan u worden verzonden. Mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op dan helpen wij u verder.