Rob Steeman

Goeie ervaring.
Bestelde artikel was door de vervoerder kapot gegaan.
Werd netjes teruggebeld met excuses en ik kon kiezen of ik alsnog het artikel zou krijgen of het geld terug. Goeie ervaring.
Bestelde artikel was door de vervoerder kapot gegaan.
Helaas nog niets teruggestort op m’n rekening.

Reactie Bouwprofi:

Bedankt voor het geven van uw review. Zoals afgesproken betalen wij inderdaad het product aan u terug omdat dit niet meer kon worden gebruikt. In verband met wekelijks verzenden van onze betalingen... Bedankt voor het geven van uw review. Zoals afgesproken betalen wij inderdaad het product aan u terug omdat dit niet meer kon worden gebruikt. In verband met wekelijks verzenden van onze betalingen zal deze week de terugbetaling aan u worden verzonden. Mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op dan helpen wij u verder.

Johannes Klein Haneveld

We zochten naar een deur die bij ons oude huis paste met een bepaalde borstwering. We hadden keuze genoeg en waren blijverrast over de prijs.

Peter

Matig

Reactie Bouwprofi:

Bedankt voor het geven van uw review en feedback. U heeft aangegeven niet tevreden te zijn over de kwaliteit van het product, maar dit wel te hebben verwerkt. Wij hebben hierover contact gehad en uw... Bedankt voor het geven van uw review en feedback. U heeft aangegeven niet tevreden te zijn over de kwaliteit van het product, maar dit wel te hebben verwerkt. Wij hebben hierover contact gehad en uw foto's besproken. Wij nemen uw opmerkingen serieus en zullen deze ook meenemen ter verbetering van onze dienstverlening.

Andre Tijsterman

Zeer goed

Edwin

Snelle levering en scherpe prijs

Djamil Sheik Joesoef

Uitstekend

Johan Van deelen

D.C. Stander

Heldere site, kwam er snel bij terecht toen ik mijn product zocht (Bruynzeel vloerreiniger voor houten olie vloer)

A van Helden

Goed contact snelle service en levering