Cebro projectondersteuning bv

Nette snelle service transport ook top netjes voor de deur gezet

Arie Hofman

Het was de eerste keer dat wij hier hout bestelden. De website is duidelijk. Na de bestelling had ik telefonisch contact en ik werd direct en goed geholpen. de levering ging zoals beloofd. op enkele... Het was de eerste keer dat wij hier hout bestelden. De website is duidelijk. Na de bestelling had ik telefonisch contact en ik werd direct en goed geholpen. de levering ging zoals beloofd. op enkele rachels na was de kwaliteit prima.

Zoran Popovic

Goede levering. Goede transport. Chauffeur heeft mij geholpen om gipsplaten naar binnen te dragen waarvoor mijn dank.

Piet van Veldhuizen

Uitstekend

J.G Brandhorst

Prima geregeld

R Pol

Goed dienst en kwaliteit van producten

Geralt Koolhaas

Service en product oké. Alleen jammer dat de maxboard platen met een spanband vastgezet zijn. Dit zorgde voor schade op 6 van de 10 platen.

Reactie Bouwprofi:

Hartelijk dank voor het geven van uw feedback! Het is gebruikelijk om bij gebruik van spanbandjes bij dit product hoekbeschermers aan te brengen. Wij zullen dit meenemen richting onze logistiek om... Hartelijk dank voor het geven van uw feedback! Het is gebruikelijk om bij gebruik van spanbandjes bij dit product hoekbeschermers aan te brengen. Wij zullen dit meenemen richting onze logistiek om dit in de toekomst te voorkomen.

Jeroen

Ik heb een hele goede ervaring met Bouwprofi! Een lastig te verkrijgen artikel was hier wel beschikbaar en werd netjes en goed verpakt afgeleverd.

Frans Schaafsma

Snelle service

Ingmar Hoogendijk

Snelle levering en aandacht voor de wijze van verpakken