Veel aanbod, goede prijs. Iets langere levertijd, maar dat vind ik niet erg.

van Geldermalsen

Prima hulp via de telefoon.
Prima hulp via de telefoon.
De raad die ik gaf om de bestelling te plekke (een niet te makkelijk te vinden lokatie) te brengen werd door de besteller genegeerd of niet gelezen. Daardoor moesten er alsnog allerlei telefoon gesprekken en correcties gevoerd worden.

Goede duidelijke site.
Snelle levering.

EmHaKa

VELUX dakraamopener goede type besteld en twee weken later ook geleverd.
Scherpe prijs, alleen jammer dat het via DPD wordt verstuurd: voorkeursdatum wordt genegeerd door DPD.

Sluijs

Vlotte afwerking van de bestelling

Stefan Dalmeijer

Contact was goed. Er ging iets mis bij de betaling van de bestelling van mijn kant. Hierop kwam direct een mailtje met de vraag of er hulp geboden kon worden.
Bij aflevering echter alle drie...
Bij aflevering echter alle drie de onderste platen (isobouw) defect door waarschijnlijk heftruck .

Reactie Bouwprofi:

Bedankt voor het geven van uw beoordeling. De beschadigde platen worden zoals telefonisch besproken kosteloos voor u omgeruild voor nieuwe platen.

Gowrising

Dit is mijn eerste aankoop. Mijn deur zou zoals afgesproken 19 juni geleverd worden. 1 dag van te voren zou ik een mail ontvangen. Helaas is dit niet gebeurt. Ik heb zelf moeten bellen en er werd... Dit is mijn eerste aankoop. Mijn deur zou zoals afgesproken 19 juni geleverd worden. 1 dag van te voren zou ik een mail ontvangen. Helaas is dit niet gebeurt. Ik heb zelf moeten bellen en er werd verteld dat ze 19 volzitten. Mijn deur heb ik 20 juni ontvangen terwijl ik aan het werk was. Zij zouden wel mijn deur in de tuin zetten. Helaas ik ben niet tevreden over jullie service

Reactie Bouwprofi:

Bedankt voor het geven van uw beoordeling. Vervelend dat u geen bericht heeft ontvangen en de bestelling niet op tijd is geleverd! Een fout van onze zijde waarvoor excuses, dit is niet de bedoeling.... Bedankt voor het geven van uw beoordeling. Vervelend dat u geen bericht heeft ontvangen en de bestelling niet op tijd is geleverd! Een fout van onze zijde waarvoor excuses, dit is niet de bedoeling. Wij nemen uw opmerkingen mee om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst wordt voorkomen. We zijn blij wel te hebben vernomen dat u wel tevreden bent over de kwaliteit van de deur. Heeft u nog een vraag dan kunt u altijd contact met ons opnemen.  Met vriendelijke groet,  Team BouwProfi

MeijeBouw

Uitstekend, duidelijk site en info klopt. levering ook zoals aangegeven.

Prima prijs en snel geleverd