Guus Misset

Duidelijke manier van leveren, goede service

R.H. van Donk

Zeer prettig, prima service.

GK business & Vastgoed

Heel goed

Anton

Meedenkend en snelle levering

Fred

Nette levering op tijd

Ik heb een interieurafwerking voor een Velux dakraam besteld bij Bouwprofi. De levering van mijn bestelling duurde langer dan verwacht (4 weken i.p.v. 10 dagen). Na contact met de transporteur en... Ik heb een interieurafwerking voor een Velux dakraam besteld bij Bouwprofi. De levering van mijn bestelling duurde langer dan verwacht (4 weken i.p.v. 10 dagen). Na contact met de transporteur en Bouwprofi heb ik mijn pakket toch in ontvangst mogen nemen na 4 weken. De communicatie is na mijn klacht zeer verbeterd en ik ben uiteindelijk blij met mijn bestelling. Ik ga ervan uit dat de uitgestelde levering een eenmalig issue is geweest.

Reactie Bouwprofi:

Bedankt voor het geven van uw review. Ook wij vonden het erg vervelend dat de bezorging van uw bestelling niet verliep zoals dit hoort. Uiteraard hebben wij er alles aan gedaan om dit netjes op te... Bedankt voor het geven van uw review. Ook wij vonden het erg vervelend dat de bezorging van uw bestelling niet verliep zoals dit hoort. Uiteraard hebben wij er alles aan gedaan om dit netjes op te lossen. We zijn daarom ook blij te lezen dat naderhand voor u verbetering duidelijk merkbaar was. Wij nemen uw opmerkingen zeker mee om onze service te verbeteren.

Bas

Snelle levering en goed geregeld

Ad

Prima service, goed contact met veel humor. Prettig

Faunabeheer Richter

Goed en duidelijke website, keurig geleverd