Theo

Prima bedrijf!! Goed assortiment met nette prijzen. levering geheel conform afspraak.

Goede service. Op tijd en netjes geleverd en na het bestellen nog opgebeld om te bevestigen of ik inderdaad twee verschillende maten deurkozijnen had besteld of dat dit per ongeluk was.

Prima geregeld, goede communicatie, keurig afgeleverd.

Obbink

Fijn geholpen en overzichtelijk site

Prima vlotte bezorging volgens afspraak

Ik was blij dat ik de Velux zwengel hier nog kon kopen want die is niet meer overal verkrijgbaar en dan ook nog voor een nette prijs in vergelijking tot andere bedrijven. Ik kon ook nog eens zelf de... Ik was blij dat ik de Velux zwengel hier nog kon kopen want die is niet meer overal verkrijgbaar en dan ook nog voor een nette prijs in vergelijking tot andere bedrijven. Ik kon ook nog eens zelf de afleverdatum bepalen waardoor de levering na de vakantie kon

Bas

Dit bedrijf werd mij aanbevolen door een college. De site ziet er duidelijk en overzichtelijk uit met voldoende informatie. Het wijzigen van een geplaatste orde ging telefonisch heel soepel,... Dit bedrijf werd mij aanbevolen door een college. De site ziet er duidelijk en overzichtelijk uit met voldoende informatie. Het wijzigen van een geplaatste orde ging telefonisch heel soepel, daarnaast werd ik in datzelfde gesprek voorzien van goed advies.
Levering: de levering verliep snel en op een moment die je zelf aan kiezen. De avond voor de leveringsdag ben ik geïnformeerd over het leveringsmoment, helaas viel de daadwerkelijke levering iets buiten het aangegeven moment.

Duisters

Snelle levering, op voorraad, goede prijs

Frank

Hier Trespa platen besteld. Goede website en afhandeling bestelling.
Hier Trespa platen besteld. Goede website en afhandeling bestelling.
Aflevering was zeer slecht. De platen lagen onderin de vrachtwagen op een paar balkjes en waren helemaal krom. Doordat ik er stroken van moest maken was het gelukkig geen probleem. Ik kon de chauffeur helpen met uitladen. Was dit niet mogelijk geweest, had de chauffeur de platen nooit fatsoenlijk uit de auto gekregen of kunnen verplaatsen met alleen een pompwagen en steekwagen.

Reactie Bouwprofi:

Bedankt voor het geven van uw beoordeling. Wij zijn nagegaan hoe dit is ontstaan en zullen hier extra aandacht aan besteden om dit te voorkomen.

Escape room Junkie B.V.

Snelle levering en goede service!