Suzanne Wesselman

We wilden zelf een kast maken. De duidelijke website en vele opties kwamen ons goed uit. Prima (populieren)multiplex platen gekregen (22mm en 6mm), op een paar plaatsen opgevuld maar die zitten aan... We wilden zelf een kast maken. De duidelijke website en vele opties kwamen ons goed uit. Prima (populieren)multiplex platen gekregen (22mm en 6mm), op een paar plaatsen opgevuld maar die zitten aan de achterkant van de kast. De 2 bij 3’tjes waren redelijk recht.
Alles goed geprijsd vergeleken met de bouwmarkten waar we anders heen zouden gaan. Een bijkomend voordeel: geen verzendkosten vanaf €250 + binnen 2 dagen was alles in huis.
Volgende keer denken we zeker weer aan bouwprofi!

Cebro projectondersteuning bv

Nette snelle service transport ook top netjes voor de deur gezet

Arie Hofman

Het was de eerste keer dat wij hier hout bestelden. De website is duidelijk. Na de bestelling had ik telefonisch contact en ik werd direct en goed geholpen. de levering ging zoals beloofd. op enkele... Het was de eerste keer dat wij hier hout bestelden. De website is duidelijk. Na de bestelling had ik telefonisch contact en ik werd direct en goed geholpen. de levering ging zoals beloofd. op enkele rachels na was de kwaliteit prima.

Zoran Popovic

Goede levering. Goede transport. Chauffeur heeft mij geholpen om gipsplaten naar binnen te dragen waarvoor mijn dank.

Piet van Veldhuizen

Uitstekend

J.G Brandhorst

Prima geregeld

R Pol

Goed dienst en kwaliteit van producten

Geralt Koolhaas

Service en product oké. Alleen jammer dat de maxboard platen met een spanband vastgezet zijn. Dit zorgde voor schade op 6 van de 10 platen.

Reactie Bouwprofi:

Hartelijk dank voor het geven van uw feedback! Het is gebruikelijk om bij gebruik van spanbandjes bij dit product hoekbeschermers aan te brengen. Wij zullen dit meenemen richting onze logistiek om... Hartelijk dank voor het geven van uw feedback! Het is gebruikelijk om bij gebruik van spanbandjes bij dit product hoekbeschermers aan te brengen. Wij zullen dit meenemen richting onze logistiek om dit in de toekomst te voorkomen.

Jeroen

Ik heb een hele goede ervaring met Bouwprofi! Een lastig te verkrijgen artikel was hier wel beschikbaar en werd netjes en goed verpakt afgeleverd.

Frans Schaafsma

Snelle service