Ruben de Neef

Soepel en snelle service. Bij aankomst wel kleine beschadigingen aan het product.

Prettig bedrijf,
Snelle service als enige in nederland gratis bezorging al bij €250.
Woensdag besteld vrijdag 08:15 op de stoep top service en zeer vriendelijke chauffeur

Goede service snelle levering goede uitleg telefoon

Gertwim

Maandag betsted, woensdag 1030 u bezrgd, keurig. En met gratis emmer en frisdrank, leuk!

Overzichtelijk assortiment, geen verzendkosten, snelle reactie op mail en producten snel en goed geleverd. Super.

Uitstekende ervaring. Binnen 2 uur na mijn bestelling werd ik gebeld dat er een product wat ik besteld had niet beschikbaar was. Een volwaardig alternatief werd direct en zonder meerkosten... Uitstekende ervaring. Binnen 2 uur na mijn bestelling werd ik gebeld dat er een product wat ik besteld had niet beschikbaar was. Een volwaardig alternatief werd direct en zonder meerkosten aangeboden. Een bedrijf zoals Bouwprofi, dat weet hoe het moet omgaan met zo'n deze is prijzenswaardig!

Prima bedrijf.
Ook netjes per telefoon geïnformeerd dat de levertijd voor de producten op de site niet correct was vermeld. Het werd een week later wat voor mij geen probleem was.

Chris

Prettig bedrijf, denken goed met je mee. Bezorging ging goed, spullen die we niet nodig bleken te hebben konden gewoon terug. Terugbetaling ging ook snel. Kortom, aanrader.

Jelmer van den Berg

Bestelling werd bezorgd op een door mij aangegeven moment. Was compleet, prima dus