Edwin

Snelle levering en scherpe prijs

Djamil Sheik Joesoef

Uitstekend

Johan Van deelen

D.C. Stander

Heldere site, kwam er snel bij terecht toen ik mijn product zocht (Bruynzeel vloerreiniger voor houten olie vloer)

A van Helden

Goed contact snelle service en levering

Hans Sepers

Snelle en correcte levering!

Joost Klaver

Top bedrijf! Snelle service, goede klantenservice

Ellen Weenk

Ik heb goede ervaringen met Bouwprofi. De levering was echter niet in 2 dagen maar in 4 dagen.
Graag vooraf bekend maken dat de levering alleen op de oprit geleverd word. Niet in de garage gezet bijvoorbeeld.

Reactie Bouwprofi:

Bedankt voor het geven van de review en uw feedback! In verband met de bouwvakantie waren wij beperkt geopend en was de levertijd op het moment van uw bestelling inderdaad meer dan 2 dagen. Wij... Bedankt voor het geven van de review en uw feedback! In verband met de bouwvakantie waren wij beperkt geopend en was de levertijd op het moment van uw bestelling inderdaad meer dan 2 dagen. Wij nemen uw opmerking zeker mee ter verbetering en duidelijke berichtgeving. Wij hebben tevens op onze website vermeldt dat er op de stoep geleverd wordt. Heeft u nog vragen neemt u dan gerust contact met ons op.

klaas de Vries

Op de afgesproken dag geleverd.

Kwaliteit van de hardhouten rabatdelen slecht. Veel noesten en 2 planken met een scheur.

Het is voor mij de eerste keer dat ik hout online...
Op de afgesproken dag geleverd.

Het is voor mij de eerste keer dat ik hout online koop. Het nadeel is dat je het product niet ziet. Ik had deze rabatdelen dan ook nooit gekocht. Het is namelijk ook nog eens de eerste keer in mijn leven dat ik noesten in hardhouten planken zie.
Ik ben een ervaring rijker; dit soort dingen niet weer online kopen.

Na bovenstaande feedback heeft Bouwprofi contact met mij opgenomen. Ze kwamen direct met het voorstel om de rabatdelen om te ruilen. De rabatdelen die niet aan de gewenste kwaliteit voldeden zijn omgeruild.
Deze werkwijze van Bouwprofi heb ik dan als zeer positief ervaren.