Goede duidelijke site.
Snelle levering.

EmHaKa

VELUX dakraamopener goede type besteld en twee weken later ook geleverd.
Scherpe prijs, alleen jammer dat het via DPD wordt verstuurd: voorkeursdatum wordt genegeerd door DPD.

Sluijs

Vlotte afwerking van de bestelling

Stefan Dalmeijer

Contact was goed. Er ging iets mis bij de betaling van de bestelling van mijn kant. Hierop kwam direct een mailtje met de vraag of er hulp geboden kon worden.
Bij aflevering echter alle drie...

Reactie Bouwprofi:

Bedankt voor het geven van uw beoordeling. De beschadigde platen worden zoals telefonisch besproken kosteloos voor u omgeruild voor nieuwe platen.

Gowrising

Dit is mijn eerste aankoop. Mijn deur zou zoals afgesproken 19 juni geleverd worden. 1 dag van te voren zou ik een mail ontvangen. Helaas is dit niet gebeurt. Ik heb zelf moeten bellen en er werd...

Reactie Bouwprofi:

Bedankt voor het geven van uw beoordeling. Vervelend dat u geen bericht heeft ontvangen en de bestelling niet op tijd is geleverd! Een fout van onze zijde waarvoor excuses, dit is niet de bedoeling. Wij nemen uw opmerkingen mee om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst wordt voorkomen.

We zijn blij wel te hebben vernomen dat u wel tevreden bent over de kwaliteit van de deur. Heeft u nog een vraag dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Team BouwProfi

MeijeBouw

Uitstekend, duidelijk site en info klopt. levering ook zoals aangegeven.

Prima prijs en snel geleverd

Van Delden

Geweldig alles volgens afspraak en snel geleverd. Zeer tevreden