Gertjan

Mooi spul en goede service!

Jan-Pieter Berretty

Giede ervaring

Remi de Groot

Levering prima geregeld

Cock Liefting

Prima afhandeling van de bestelling, werd er zelfs op geattendeerd dat ik iets dubbel had besteld en of dit de bedoeling was. Keurig vervolgens van de order gehaald en bedrag gecrediteerd.

Robin Kuhl

Prima met kanttekening

Cees Pap

Makkelijk zoeken en bestellen en prima communicatie.

R. Verhage

Neemt geen bestellingen retour

Reactie Bouwprofi:

Bedankt voor het geven van uw feedback. Wij nemen veel producten retour. Echter kunnen wij afgelakte opdekdeuren die uit de verpakking zijn niet retour nemen in verband met de schadegevoeligheid van... Bedankt voor het geven van uw feedback. Wij nemen veel producten retour. Echter kunnen wij afgelakte opdekdeuren die uit de verpakking zijn niet retour nemen in verband met de schadegevoeligheid van deze producten en het feit dat deze niet zomaar opnieuw verkocht kunnen worden in die staat. Dit staat tevens vermeldt onder de uitzonderingen voor retouren op onze pagina https://www.bouwprofi.nl/klantenservice/verzenden-en-retourneren#retour
Mocht u nog vragen hebben neemt u dan gerust contact met ons op.
Team BouwProfi

Alexander Ligteringen Verstegen

pakket was bij aankomst beschadigd en met plakband dichtgemaakt. In plaats van de bestelde en gefactureerde en op pakbon vermelde 2x Bruynzeel zijdeglans polish bevatte het pakket 1 polish en 1... pakket was bij aankomst beschadigd en met plakband dichtgemaakt. In plaats van de bestelde en gefactureerde en op pakbon vermelde 2x Bruynzeel zijdeglans polish bevatte het pakket 1 polish en 1 reiniger. Op telefonisch ingesproken klacht geen reactie ontvangen. Het betreft order 000004319 besteldatum 31/05.

Reactie Bouwprofi:

Bedankt voor het plaatsen van uw review. Zoals met u besproken hebben wij de juiste producten alsnog aan u nageleverd. We zijn blij dat u aangeeft dat er direct en adequaat is gereageerd.
Met...
Team BouwProfi