R.J.M. Doef

Er werd gebeld dat beloofde datum op de website niet geleverd kon worden. Twee dagen later afgesproken, maar dan wel zo vroeg mogelijk. Levering pas rond 11uur... teleurstellend. Eerdere levering... Er werd gebeld dat beloofde datum op de website niet geleverd kon worden. Twee dagen later afgesproken, maar dan wel zo vroeg mogelijk. Levering pas rond 11uur... teleurstellend. Eerdere levering wel volgens afspraak dus eindoordeel blijft nog positief maar indien volgende keer weer gedoe dan kies ik voor een ander bedrijf. Verder prima spullen en vriendelijk afgeleverd.

Reactie Bouwprofi:

Bedankt voor het geven van uw feedback! Helaas was uw levering inderdaad later dan verwacht. Wij nemen uw opmerkingen mee ter verbetering van onze levering.

Ed Steenbergen

Groot assortiment aan producten voor de bouw. Betrouwbaar digitaal bestel- en leveringsproces met levering op de afgesproken plaats.

Humphrey Bernardus

Top service 👍🏿

Jeroen Wiese

Zeer correct met communicatie en levering.

Jerry Baart

Binnendeuren besteld, worden netjes geleverd. Erg vriendelijke chauffeur.

Rene Van Eijk

Snelle en goede levering

Christiaan Heinen

Prima, communicatie was goed, en de producten zijn keurig voor de deur afgeleverd volgens afspraak. Alles zonder beschadigingen en goed verpakt.

Hellen Brouwer

Zowel het mail- en telefonisch contact was erg persoonlijk en prettig. De chauffeur die mijn bestelling kwam leveren was enorm klantvriendelijk en hulpvaardig.

Dennis Jaspers

Super snelle levering en duidelijke communicatie