Hans

Helaas ging de levering niet geheel volgens plan (vertraging in de afhandeling, geen mailtje met tijdstip van bezorging, ontbrekende onderdelen en foutieve onderdelen). Gelukkig is dit wel, na...

Reactie Bouwprofi:

Beste Hans,

Bedankt voor het geven van uw feedback! Vervelend dat de bestelling niet verliep zoals het hoort te gaan. Wij nemen uw opmerkingen zeker mee om ervoor te zorgen dat het mailtje goed wordt verstuurd, en de juist onderdelen worden meegeleverd. Heeft u nog een vraag dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Team BouwProfi

Mathijssen

Bestelling werd zelfs geleverd voordat ik mijn bed uit was!
Enige minpunt is dat het tegelijk bestellen bij meerdere bouwprofi-websites niet gaat. Ik had graag meer willen bestellen in 1...

Reactie Bouwprofi:

Beste meneer Mathijssen,

Bedankt voor het geven van uw feedback! Wij zullen u een kortingscode toesturen voor gratis verzending zodat u de andere materialen kunt bestellen, zonder verzendkosten.
Heeft u nog een vraag dan kunt u altijd contact met ons opnemen.

Team BouwProfi

deurencompleet

Ondanks dat de 1e bestelling niet helemaal goed ging is dit wel professioneel opgelost.Ze dachten dus mee met mij voor een snelle oplossing en pakket werd verstuurd via post.nl.

Zaagstra & van Hameren

Snelle levering. Uitstekende service!

Heel professional, snel, hooge kwaleiteit en laage Prijs. Vriendelijk en heel hulpzaam Klantenservice.

André

Prima. Snel en klantvriendelijk. Ook de chauffeur is enthousiast over zijn werkgever!

Tim

Bij Bouwprofi een deurkozijn, deur met valdorpel en diverse andere materialen besteld. Super geholpen door Mathijs! Echt top!

Heb de bestelling gedaan , binnen twee dagen ontvangen toppie

Hans Berg

Opdekdeuren gekocht. Zeer tevreden net snelle levering en kwaliteit en scherpe prijs.