8.5/10

Richard Meiland

Werkplaats kasten gekocht, na de bestelling werd er keurig even contact opgenomen met de vraag of alles compleet was.

Goede service en telefonisch goed bereikbaar.

Positief

Sneldheid

Veel te grote doos voor twee kleine plaatjes

Prettige ervaring, behalve via de site ook aan de telefoon duidelijke informatie en snelle levering.

Wat belooft was ook nagekomen, snelle en correcte aflevering.

E. van Rooij

Bouwmarkt Totaal heeft een mooie en overzichtelijke website. Ik was op zoek naar een plaatstalen wandkast voor mijn tuinhuis. Omdat ik graag eerst wil zien of het voldoet aan de kwaliteit die ik...

Overzichtelijke showroom, vriendelijk personeel en kwalitatief goede producten voor een acceptabele prijs.
Er werd ons koffie of thee aangeboden.

Nee. Ik ben positief verrast door dit bedrijf in Someren.

Edwin

Prima snel geholpen, bezoek aan showroom op afspraak kon flexibel.

De aflevering moet nog plaatsvinden, tot nu toe prima.

De aflevering moet nog plaatsvinden, tot nu toe prima.

J. Vande Velde

Vlotte afhandeling van de bestelling en snelle vlekkeloze levering.

Ik had een hobbywerkbank besteld. Voor die lage prijs nam ik het risico dat het een krakkemikkig ding zou kunnen zijn. Maar nee hoor: staat stevig als een huis en was makkelijk te monteren. Topprodukt, ik ga er trouwens nog één bestellen.

Loslocos

Snelle service, degelijk materiaal. 1 klein minpunt, vanaf de bestelling geplaatst en betaald is, is er geen communicatie geweest, een paar dagen later stond mijn bestelling plots voor de deur.....

Snelle service

Communicatie na bestelling

Heb online een steekwagentje besteld.
Het werd geleverd op het beloofde tijdstip en was bijna helemaal in elkaar gezet, slechts kleine eindmontage nodig.

Levering op tijd, product kwam overeen met voorgestelde product op website.

Neen.

Martin ter Horst

Goed en snel, helaas kwam het levermoment niet goed uit en is de transporteur niet telefonisch bereikbaar om handige afspraken te maken.