8.5/10

Uitstekend

het was mogelijk om het product te gaan bekijken

Zoals het moet: gewoon eerlijk zijn wat er op voorraad is en leveren volgens afspraak. een volgende keer bestellen is beslist mogelijk.

Rijn

Toen ik bestelde (op vrijdag voor 4 uur) zou volgens website op zaterdag worden geleverd. Helaas niet geleverd op zaterdag pas op maandag. Enerzijds staat nu op de website : we leveren tm zaterdag...

Product was zoals verwacht : goed

Duidelijkheid tav levering

Prima, niets op aan te merken.

Lage prijs.

Geen.

Snelle levering. . Goed telefonisch contact.

Artikel stond als niet leverbaar op de website. Bij telefonische navraag deed de telefoniste moeite om te achterhalen wanneer het artikel weer leverbaar was. Hierdoor kon ik het 's avonds al weer bestellen.

nee

R. Lipper

Via de internetsite heb ik twee kussenkasten "Sumatra" besteld en toegestuurd gekregen. De bestelling is vlot afgehandeld. Helaas was tijdens het transport van de kisten een aantal beschadigingen...

De vlotte reacties in de emailcorrespondentie, met de positieve bevestiging van mijn vraag en/of reactie, zijn zeer goed overgekomen!
De vlotte handelwijze bij aanschaf en bij verhelpen van ontstane schade waren opgevallen.

Hoe zijn uw ervaringen m.b.t. Pakketpost door dit bedrijf? Het kan even goed toeval geweest zijn.

A Mout

Tot nu toe goed nu nog een rommel in de zaak maar zijn aan het verbouwen zal wel goed komen

Nee nog niet maar ik woon hier pas

Nog niet

Hans van Vliet

Goede communicatie, snelle service

Miste een onderdeel, de volgende dag alsnog bezorgd