8.5/10

Mirjam Donker

In grote lijnen goed

Prijs -kwaliteit verhouding is goed

Ik heb als particulier een werkplaatsinrichting gekocht. Volgens de klantenservice was het inelkaar zetten niet zo moeilijk! Dat viel erg tegen, 3 dagen mee bezig geweest.

Wij zijn in het dagelijks leven geen monteurs. Ondanks dat we enige technische kennis bezitten.

Vergucht Dirk

Had geen voorafgaande ervaring met dit bedrijf.

Correcte prijs, snelle levering.

Tracking link

Anne-Marie DEN DAUW

Eerste maal iets besteld en heel tevreden.

Alles is heel duidelijk en verloopt vlot

Gino D'Haese

Mijn bestelling is heel correct verlopen en op het tijdstip geleverd zoals afgesproken. Perfect

Het product is prijs/kwaliteit perfect in orde.

Marianne Jansen

Keurig op tijd geleverd. Bij het inklaar zetten van deze Alibert opbergkast beginnen de problemen.
Het is onbegrijpelijk dat de beschrijving ontbreekt.Het in elkaar zetten kost minstens een...

nee

ja!!! beschrijvingen bijsluiten bij de bouwpakketten . We werken niet allemaal op een bouwmarkt.

Reactie Bouwmarkt Totaal:

Geachte Henk Jansen ( Baarn),

Bedankt voor uw review.
Het is inderdaad vervelend dat er geen handleiding bij zit. Normaal gesproken zit bij elk artikel een handleiding, maar waarschijnlijk heeft de fabrikant ( Allibert) ergens een foutje gemaakt en is het vergeten. Wanneer u ons had gebeld of gemaild hadden wij u direct kunnen helpen met een digitale versie. Wij wensen u als nog veel plezier met de opbergkast. Met vriendelijke groet, Klantenservice Bouwmarkt Totaal

Richard kohl

Snelle service en het product werd netjes tot aan binnen geleverd.

Goedkope producten

Alles keurig op tijd geleverd en verpakt.

Netjes verpakt

Jaap

Alles is prima en goed verzorgd thuis afgeleverd.

Goede levering

Meer acties

Prima!Snelle levering, duidelijke site en toen er iets niet goed was gegaan met de levering heb ik ze gemailed en kreeg snel antwoord

Prima reactietijd!

Geen idee