8.5/10

De levering was goed en alles was simpel in elkaar te zetten.

Alles paste prima.

nee alles ging goed.

Gravenbeek

Goed email contact mogelijk.Er word bijna gelijk gereageerd op de vragen .Top snelle levering

Tip; Als er een pakket bezorgd word dat is het fijn/ handig als dit gemeld word.
Namelijk geen briefje in brievenbus of in email ontvangen van levering!!!! ik moest zelf email sturen met vraag of levering is gedaan!!! Gelukkig reageerd bouwmarkt via email wel gelijk

Mart Schilder

Ik heb 10 assortiments dozen besteld . Snelle levering top . Had alleen niet goed gelezen op de site dat het maar om 1 vak ging. Weer terug gestuurd en keurig weer mijn geld ontvangen. Dit allemaal...

Goede retour service

Zijn er afwijkingen waar de koper goed op moet letten. Laat dit prominent zien. Of stel een bevestigd vraag

Maya

Snelle levering en top bedrijf

Hele goede service

Alles was oke

Elsie

De klantendienst beantwoorde heel snel mijn vraag. De levering was snel zoals beloofd en het product voldoet helemaal aan de verwachtingen. Mijn man is heel gelukkig met zijn verjaardagscado

Interessant dat er verschillende maten van het product beschikbaar zijn, zodat je afhankelijk van de werkruimte die je ter beschikking hebt, de juist keuze kan maken. De technische info van het product zijn volledig en correct

alles tip top verlopen

Snelle en correcte levering. Aanrader.

Snelheid en duidelijkheid

Uistekend

levering was gepland op een bepaalde datum, mailtje ontvangen van binnendienst met de versnelling van levering.
Stond al klaar voor transport. Zeer goed dat het nog sneller werd geleverd

ga zo door

Ine

Snelle levering. Communicatie verloopt minder, als je iets gekocht hebt via de webshop en reeds betaald hebt, stopt de communicatie, er is geen bevestiging van betaling wat toch wel aangenaam zou...

Snelle levering. IVM communicatie naar extern bedrijf levering verliep goed, ze hadden de melding "leveren aan achterdeur" doorgegeven. Alles was super goed verpakt.

Communicatie naar de klant verloopt minder als je iets gekocht hebt via de webshop. De communicatie stopt na de betaling, er is geen bevestiging van betaling wat toch wel aangenaam is voor de klant?

Thomas Bertels

Levering tijdig ontvangen.
Product voldoet aan de omschrijving op de website.

Algemeen zeer tevreden

Tijdige levering
Degelijk product

Niet van toepassing

Aangekocht product is goed, maar levering kan beter. Het werd 2 maal op het foutieve huisnummer geleverd.

Prijzen zijn goed, contact via telefoon erg vriendelijk, helaas zonder de verwachte verbetering.

In België zijn er huisnummers met extensies, zoals 108, 108A, 108B etc. Op de verzendnota wordt dit helaas niet correct vermeld. Daarop stond het huisnummer, zonder extensie. De eerste maal werd het pakket dus bij de buren aangeboden, maar aangezien zij niet thuis waren, vonden zij een briefje in hun brievenbus...... en ik wachtte de ganse dag.
Na contact met de helpdesk, ging men de chauffeur inlichten. Helaas, hij belde de volgende dag terug aan bij 108. Een geluk dat ik de bestelwagen zag staan, zodat ik de man kon aanspreken.
Helaas sprak de man enkel Frans!