Kossen Schilder

Laatst voor het eerst besteld

Bestellen ging eenvoudig, bak werd snel geleverd

Hertog facility's

Prima geregeld

Verzamelfactuur en scherpe tarieven

Kadoelenwerf

Waardeloze organisatie. Geen mogelijkheid om aan te geven dat ons bedrijf pas om 9.00 open is. Was voldoende plek om een bak neer te zetten, maar dat heeft de chauffeur niet gedaan. Later ook niet... Waardeloze organisatie. Geen mogelijkheid om aan te geven dat ons bedrijf pas om 9.00 open is. Was voldoende plek om een bak neer te zetten, maar dat heeft de chauffeur niet gedaan. Later ook niet meer teruggekomen, maar wel een dikke rekening van bouwmaat-afval ontvangen.

Reactie Bouwmaat-Afval.nl:

Beste,
Bedankt voor uw review.
Beste,
Bedankt voor uw review.
Wij begrijpen dat het wenselijk is op onze website bij de orderbevestiging een opmerking achter te laten. Echter, kunt u onze klantenservice 24/7 via e-mail bereiken.
Helaas konden wij niet van te voren weten dat de container na 09:00 uur geplaatst diende te worden. Wij hadden hier graag een toelichting op gehad, dan hadden wij er rekening mee kunnen houden.
Uw adres bevond zich achter een gesloten hek. Het was voor de chauffeur niet mogelijk de containers daar neer te zetten. De chauffeur heeft zonder verrichte zaken terug moeten keren.
Wij hopen dat u bij een volgende bestelling ons weet te vinden voor het informeren over een opdracht, wij denken graag met u mee.
Team Bouwmaat-afval.nl

De Boer Interieurbouw

achteraf factureren

Klusbedrijf van Hierden

Gemakkelijk en snel!

Je vraagt een container aan voor een gewenste datum en met een druk op de knop laat je deze weer ophalen.

VVTO

Diverse containers gehuurd voor meerdere locaties

snelle reactie, komen afspraken goed na.

F. van Geest BouwTechnisch Onderhoud

Uitstekend bedrijf om zaken mee te doen.

Goede communicatie, en stipte levering. Concurrerend prijsniveau.