Bouwkundig tekenbureau de Koning

Bouwkundig tekenbureau de Koning Ook benieuwd naar feedback over de webshop Bouwkundig tekenbureau de Koning? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company10
9.8/10
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Bouwkundig tekenbureau de Koning met 9.8/10. Gebaseerd op 10 ervaringen.

Behulpzaam
Betrouwbaarheid

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bij aankomst werd ik vriendelijk ontvangen en kon direct geholpen worden. de architect neemt alle tijd voor je en gaat zorgvuldig door alle gegevens heen. er is hier duidelijk sprake van persoonlijk aandacht en kwaliteit! ik ben uitstekend geholpen en kan dit bedrijf iedereen aanraden.

Service
Oog voor details
Zorgvuldigheid

Service
Maatwerk

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bij aankomst werd ik vriendelijk ontvangen en kon direct geholpen worden. de architect neemt alle tijd voor je en gaat zorgvuldig door alle gegevens heen. er is hier duidelijk sprake van persoonlijk aandacht en kwaliteit!ik ben uitstekend geholpen en kan dit bedrijf iedereen aanraden.

Spaans
Spaans

Zeer goede prijs voor zeer hoge kwaliteit!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hebben door dit tekenbureau een bouwtekeningen voor een omgevingsvergunning laten maken. wij hebben er heel goede ervaring mee. we hebben alles via de mail gedaan en we kregen telkens heel snel antwoord en de tekeningen waren ook zeer uitgebreid getekend.

Uitstekend (10/10)

Erg fijn persoon luistert naar de wensen en is erg betrokken. Onze complimenten!!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima tekenbureau wij zijn erg tevreden klanten. we hadden niet beter kunnen vinden. bedankt voor je advies. erg professioneel en klantgericht. zeer tevreden. bedankt voor alles..

W. van der Plas
W. van der Plas

Prima deskundig advies en snel de bouwtekeningen geleverd.

Reactie Bouwkundig tekenbureau de Koning:

Bedankt voor uw positieve reactie en we vinden het fijn dat u uw mening heb gedeeld met ons.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Klantgericht en zakenkundige tekenbureau voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. constructieberekeningen en bouwtekeningen voor ons aanbouw binnen 5 dagen gekregen.

P. Veghel
P. Veghel

Goede ondersteuning en advies.

Reactie Bouwkundig tekenbureau de Koning:

Bedankt voor het delen van je positieve ervaring.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima tekenbureau. wij zijn erg blij met de bouwtekeningen die voor ons zijn gemaakt. naast de ideeën die wij zelf hadden, kwam tekenbureau de koning met goede tips! wij zijn zeer tevreden!.

G. Valkenburg
Goed (8/10)
G. Valkenburg

Duidelijk, overzichtelijk en geen verrassingen achteraf.

Reactie Bouwkundig tekenbureau de Koning:

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring.

Score voor Bouwkundig tekenbureau de Koning:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We hebben een uitbouw kunnen realiseren met behulp van een uitvoerige en duidelijke tekening van tekenbureau de koning.

G. Valkenberg
G. Valkenberg

Duidelijk, overzichtelijk en afspraak=afspraak

Reactie Bouwkundig tekenbureau de Koning:

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We hebben een uitbouw kunnen realiseren met behulp van een uitvoerige en duidelijke bouwtekening van tekenbureau de koning. afspraken worden netjes gehouden en prettig samengewerkt!.

Uitstekend (10/10)

Bouwkundig Tekenbureau de Koning is erg betrokken geweest bij het gehele proces.

Reactie Bouwkundig tekenbureau de Koning:

Hartelijk dank voor uw beoordeling.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hebben bouwkundig tekenbureau de koning ingeschakeld voor het tekenen van onze uitbouw. tekenbureau de koning heeft dit prima begeleid van begin tot einde. ook het vele wijzigen van de plannen aan onze kant waren geen enkel probleem! .
al met al zeer tevreden met het eind resultaat!.

Bedrijfsinformatie

U bent opzoek naar een bouwkundig tekenbureau? Bouwkundig Tekenbureau de Koning maakt bouwtekening voor bouwkundige en constructies toepassingen.

Wij kunnen u adviseren of een bouwplan vergunningsvrij gebouwd kan worden, en of er aanvullende bouwtekening en berekeningen nodig zijn.

Mocht een bouwplan vergunningsvrij zijn, dan is het altijd verstandig om bouwtekening en berekeningen te laten maken. Hiermee weet u zeker dat het bouwplan voldoet aan de huidige regelgeving en constructief vold
Adres
Strijplaan 94