chiguer abdelaziz

Ik ben bakker
ik ken bouwhuis niet zou lange

ik ben bakker al 20 jaar ik hou van mijn job als hoby

Mike

Super ervaring en heel vlugge levering

zeer snelle levering , uitgebreid assortiment , super vriendelijk personeel

Bakkertje Ophelius :D

Zeer goede online winkel. Alle producten welke wij hebben aangeschaft waren van hoge kwaliteit. Een behoorlijk breed assortiment waar we niet genoeg van kunnen krijgen! Wij bakken, bakken en bakken!...

Beschrijf hier uw ervaring

Lage verzendkosten, snelle levering, duidelijke website, groot assortiment, professionele beschrijving van producten.

Mierella

1e keer ging bestelling niet goed, kreeg niet alles wat ik besteld had. Dit leverde voor wat stress, want juist datgene had ik nodig voor de traktatie van mijn zoon. Gelukkig maakte ze een hoop goed...

Beschrijf hier uw ervaring

Kan ik dus niet echt zeggen... ene kant wel (uiteindelijk nog op tijd) andere kant niet 1e keer bestelling niet compleet.

Snelle en correctie afhandeling bij het bedrijf maar verkeerde keuze van transporteur naar Belgie.
Post NL is met de stip de slechtste koerier naar Belgie.
Vier op 5 zendingen worden te...

Zeer klantvriendelijk.

Danielle

In een woord TOP! Mooie producten met een snelle levering.
En vooral de klantenservice die ik helaas moest bellen is erg behulpzaam en geven een top service.
Ik zal iedereen bouwhuis...

Top klantenservice!

Sofie Zoutendijk

Wij bestellen bij Baktotaal voor onze lunchroom. Wij nemen vooral gebaksdozen en patisserie producten af.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer snelle bezorging, producten komen altijd goed aan (goed verpakt), producten zijn van goede kwaliteit, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Beern't

Dit was de eerste keer dat ik iets bij Baktotaal Bouwhuis.com heb besteld, maar zeker niet de laatste keer, goede overzichtelijke site en echt leuke en mooie artikelen, SUPER.

Beschrijf hier uw ervaring

De sterke punten van Baktotaal Bouwhuis.com zijn een goede en overzichtelijke site, goede communicatie per e-mail en een super snelle levering daarbij zijn de artikelen die ik heb besteld perfect.

Beschrijf hier uw ervaring

Met Bouwhuis heb ik geen enkel probleem; altijd goede en snelle service. Degene doe het bezorgd daarin tegen.... met mij laatste bestelling had ik veel chocolade decoraties; van elke doos waren min 5 en max 20 gebroken.
En ik heb veel besteld, altijd blij. Echter als ik heel eerlijk moet zijn; de chocolade leeuwen hoofdjes die ik heb besteld; lijken helemaal niet op de leeuwenhoofdjes van de foto; dat is wel.
jammer.