Bouwbedrijf Mario Wesseling

Bouwbedrijf Mario Wesseling Ook benieuwd naar feedback over de webshop Bouwbedrijf Mario Wesseling? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company9
Uitstekend (10/10)
89 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Bouwbedrijf Mario Wesseling met 8.9/10. Gebaseerd op 9 ervaringen.
Communicatie
Resultaat
Nazorg

Zeer slecht (2/10)

Beloftes nakomen.
Betere dakopbouwen leveren en plaatsen zodat er geen problemen ontstaan.

Score voor Bouwbedrijf Mario Wesseling:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Niet met deze aannemer in zee gaan !.
wij hebben een dakopbouw laten plaatsen door dit bedrijf..
binnen de garantie periode een aantal keren lekkage problemen gehad. toen was mario nog wel genegen om te komen..
aantal keren het lood aangeklopt en schoonmaak instructie gegeven om de afwatering binnenin de kunststof kozijnen schoon te houden..
problemen hielden aan. soms ging het een poos goed. daarna begonnen de problemen weer opnieuw..
vervolgens buiten de garantie begonnen de lekkage problemen pas echt goed..
flinke lekkage in de slaapkamers onder de dakopbouw..
omdat we graag een eens een frisse blik wilden hebben we een gecertificeerde aannemer in de hand genomen..
deze aannemer kwam tot de conclusie dat er behoorlijke fouten waren gemaakt bij het plaatsen van de opbouw en ook in de constructie waren er flinke fouten gemaakt..
via onze nieuwe aannemer mario gevraagd om toch nog eens langs te komen maar onder de nodige dreigende taal bleef dit uit. .
hij wilde wel komen maar alleen als de nieuwe aannemer weg was..
dat heeft hij uiteindelijk ook gedaan maar de belofte daarna terug te komen en dingen te herstellen is nooit nagekomen..
de fouten wimpelde hij af onder de noemer 10 aannnemers op de rij, 10 verschillende meningen..
wel werd ons nog verweten dat we de kozijnen van de dakopbouw niet schoon genoeg hielden..
dat was oa oorzaak van lekkage problemen..
beide slaapkamers werden door de nieuwe aannemer voorzien van nieuwe plafonds en isolatie en de fouten aan de rechter kant van de opbouw werden ook hersteld..
een fikse rekening was het gevolg..
maar het echte oplossen van alle fouten die gemaakt zijn door mario wesseling loopt in de duizenden euro's..
we zitten nu dus met een dakopbouw waar ons nog een fikse rekening te wachten staat..
flink sparen dus en proberen te redden wat er te redden valt..
helaas gaf mario aan dat hij al jarenlang dakopbouwen plaatst op deze manier en nooit problemen heeft gehad..
jammer genoeg bij ons dus wel..

H. van Sark
Uitstekend (10/10)
H. van Sark

Goede bereikbaarheid en echt meedenken.

Score voor Bouwbedrijf Mario Wesseling:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prettig manier van meedenken en prima werk afgeleverd.

POTZ WONEN
POTZ WONEN

Flexibel en denkt mee met de klant

Alles naar tevredenheid

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bouwbedrijf mario wesseling heeft de verbouwing naar alle tevredenheid uitgevoerd en zullen in de toekomst mocht het zich voordoen zeer zeker van hun diensten gebruikmaken ??.

N.v.t.

Flexibel. Bekendheid met andere bedrijven die ook bij de verbouwing betrokken waren. Geen ingewikkeld gedoe; gewoon doen wat gebeuren moet.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Op de eerste plaats was het contact prettig. gedurende de gehele verbouwing vonden we dat er netjes werd gewerkt en dat er goed meegedacht werd. het bedrijf hield zich aan de afspraken en er werd vooraf goed gecommuniceerd wat er ging gebeuren.

Landgoed De Tol BV
Landgoed De Tol BV

Denkt mee in oplossingen.
Efficiënt en daardoor snel en goedkoop.
Prettige samenwerking.
Heeft goede contacten met onderaannemers waardoor je tot goed en mooi resultaten komt.
Kwalitatief goede aannemer.

Communicatie over extra werk kan iets beter. Uiteindelijk is alles goed opgelost!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer prettige samenwerking. betrouwbaar en goed! zal zo weer verbouwing laten doen door mario.

DGS
DGS

Mario

afvallen

Top.

Score voor Bouwbedrijf Mario Wesseling:4.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima! tevreden met het resultaat.

Nikko Versluis
Nikko Versluis

De prijs-kwaliteitsverhouding is optimaal. Mario doet wat hij belooft. Aanpassingen en vernieuwingen weet hij prima te combineren met bestaande bouw. Ik beveel hem sterk aan.

Zie onderstaand.

Mandy Vossebeld
Mandy Vossebeld
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mooi werk geleverd, komt afspraken prima na!.

Bedrijfsinformatie

Bouwbedrijf Mario Wesseling is een allround aannemersbedrijf met 20 jaar ervaring in de bouw voor zowel de particuliere als de zakelijke opdrachtgever. Wij zijn thuis in het verrichten van allerhande bouwwerkzaamheden; Denk hierbij aan nieuwbouw, verbouw en onderhoud aan uw bedrijfspand. Voor de particuliere opdrachtgever verrichten wij hoofdzakelijk verbouwwerkzaamheden, denk hierbij aan een aanbouw aan uw woning, een serre, terrasoverkapping, garage, dakkapel, dakopbouw of een verdieping op bi
Adres
Tolstraat 14