Contact verkoper
Brochure / internetsite
Prijsvorming en contract

Henri peters

Brenda Bas

Zeer positief. Sympathiek en klantgericht. Vakkundig en betrouwbaar.

De prijsindicatie van de bouw van het huis was heel nauwkeurig. Wij kwamen niet voor nare verrassingen te staan. De eigen werknemers van Lichtenberg zijn vakmensen, communiceren goed en zijn prettig... De prijsindicatie van de bouw van het huis was heel nauwkeurig. Wij kwamen niet voor nare verrassingen te staan. De eigen werknemers van Lichtenberg zijn vakmensen, communiceren goed en zijn prettig in de omgang.

j prins

Zeer wisselend

zeer wisselend

R. van der Veen

Als totaal oordeel zijn wij uiterst tevreden met onze woning, punten van ‘dit hadden we beter zo kunnen/moeten doen’ zullen ook bij een volgende woning blijven maar zoals gezegd erg tevreden!

- bouwvergaderingen
- nakomen gemaakte afspraken

Paul Brouwer

Goed, korte lijnen en duidelijke afspraken

Tijdens de bouw nog wijzigingen mogelijk. Flexibel en reeel.

Marcel Tijssens

Prettig, informeel, degelijk, kundig

Goede internet presentatie, uitstekend concept dat goed aansluit bij wensen van klant.

Prettige medewerkers, prettige communicatie.

Schonberger

Goede prijs/kwaliteit verhouding, professioneel

Goede prijs/kwaliteit verhouding, professioneel

goed

Gert-Jan Geerling

Veel eigen inbreng gehad in het hele bouwproces. Er kon veel overlegd worden en de afspraken werden goed nageleefd.

klant heeft veel eigen inbreng in het hele proces.
Bouwplaats zag er altijd keurig uit.
Goede/hoogwaardige afwerking van de woning

Bouwmeester

Prachtige vrijstaande villa gebouwd

Deskundigheid en ervaring. Liefde voor het vak en gericht op leveren van kwaliteit en mooi eindprodukt is voelbaar. Enorm servicegericht en flexibel. Prettige, nette kerels die het werk doen. Deskundigheid en ervaring. Liefde voor het vak en gericht op leveren van kwaliteit en mooi eindprodukt is voelbaar. Enorm servicegericht en flexibel. Prettige, nette kerels die het werk doen.
Zeer goede keuze van architect EVE!