Contact verkoper
Oplevering
Brochure / internetsite
Prijsvorming en contract

Hamik

Uitstekende ervaring , houden aan afspraken, niet moeilijk als er iets ertussendoor moet gebeuren. Netjes en voledig in hen werk. Uitstekende materialen wordt gebruik tijdens bouw.

Zie bovenaan bij " ervaring bedrijf"

fam. G.J.H. Ooms

Wij zijn met bouwbedrijf Lichtenberg in aanraking gekomen n.a.v. de advertentie in tijdschriften. De bouwstijl op de foto's sprak ons aan, en wij verwachtten een hoog afwerkingsniveau, uitgaande van... Wij zijn met bouwbedrijf Lichtenberg in aanraking gekomen n.a.v. de advertentie in tijdschriften. De bouwstijl op de foto's sprak ons aan, en wij verwachtten een hoog afwerkingsniveau, uitgaande van de woningen die bouwbedrijf Lichtenberg al gebouwd had. Deze verwachtingen zijn zeker uitgekomen. De gesprekken waren prettig, het bouwproces is prima verlopen, de afwerking is er goed en het is een prachtig, heerlijk huis geworden.

- goede samenwerking
- van nature hoog afwerkingsniveau

Eric

Top bouwbedrijf dat samenwerkt met fantastisch architectenbureau.

zeer professioneel

Fam. van den Brink

Onze ervaring is zeer goed. Afspraken werden keurig nagekomen, de Lichtenberg bouwt solide, net personeel en ze wilden ook meedenken mbt zo natuurlijk mogelijk bouwen.

Sterke punten: zeer goede kennis van het bouwen zelf, architect in huis (makkelijk met aanpassen tekeningen en bouwen), uitvoerder met zeer veel kennis van zaken en welwillendheid en zeer goed... Sterke punten: zeer goede kennis van het bouwen zelf, architect in huis (makkelijk met aanpassen tekeningen en bouwen), uitvoerder met zeer veel kennis van zaken en welwillendheid en zeer goed contact met kantoor. Nazorg is ook uitstekend te noemen.

Oudakker

Wij hebben door Bouwbedrijf Lichtenberg onze woning laten bouwen en zijn bijzonder tevreden. Prima contact met Rutger en Frank tijdens de bouw. Het bouwen ging veel sneller dan gepland. Ook de... Wij hebben door Bouwbedrijf Lichtenberg onze woning laten bouwen en zijn bijzonder tevreden. Prima contact met Rutger en Frank tijdens de bouw. Het bouwen ging veel sneller dan gepland. Ook de oplevering was naar wens. Al met al erg tevreden en wat ons betreft absoluut een aanrader.

Snelheid. Prettige contacten met Rutger en Frank. Aardig personeel. Duidelijke prijzen.

Carton

Vanaf de eerste kennismaking tot en met de oplevering is het hele bouwproces zeer goed verlopen. Contact met Rutger en later Peter waren prima: flexibel, transparant, service gericht en afspraken... Vanaf de eerste kennismaking tot en met de oplevering is het hele bouwproces zeer goed verlopen. Contact met Rutger en later Peter waren prima: flexibel, transparant, service gericht en afspraken worden nagekomen. Er waren een paar momenten dat iedereen even scherp en gefocussed moest zijn maar dat lijkt me normaal. Wat ons betreft was het bouwen met Lichtenberg ’een feest’ en we zijn zeer tevreden met het eindresultaat.

Service gerichtheid, flexibiliteit en transparantie zijn wat ons betreft sterke punten. Het bedrijf ademt een passie voor vakmanschap en ondanks positionering in het hogere segment is de cultuur... Service gerichtheid, flexibiliteit en transparantie zijn wat ons betreft sterke punten. Het bedrijf ademt een passie voor vakmanschap en ondanks positionering in het hogere segment is de cultuur nuchter en ’down to earth’ - dat sprak ons vanaf het begin al aan.

Marcel Nadorp

Bouwtraject was voor ons een bijzonder prettige ervaring. Eigenlijk zonder verassingen en transparant daarnaast waren er geen onverwachte financiële tegenvallers door de duidelijke communicatie over... Bouwtraject was voor ons een bijzonder prettige ervaring. Eigenlijk zonder verassingen en transparant daarnaast waren er geen onverwachte financiële tegenvallers door de duidelijke communicatie over de kosten. Mede door een erg goed doordacht ontwerp van de architect.

Meteen een goed ontwerp ism Architect. Gehele bouwtraject was voor ons gewoon een erg mooie ervaring door de aandacht en het prettige contact met het bouwbedrijf Lichtenberg.

Vloedgraven

De ervaring is goed en de communicatie verliep duidelijk en transparant

Open en duidelijke Communicatie,
goede kwaliteit en prijsverhouding en een goed ontwerp en denken goed mee en adviseren ook zo

Plezierig contact, zowel met contactpersoon (R. Rouweler) als met de uitvoerder (F. Maathuis), afspraken worden goed nagekomen, er wordt met de klant meegedacht.

Er wordt met klant meegedacht, afspraken worden goed nagekomen.

Goed bedrijf waar de klant centraal staat, en een mooi afgewerkte villa wordt opgeleverd

snel reageren op vragen
transparante prijsstelling