Contact verkoper
Oplevering
Brochure / internetsite
Prijsvorming en contract

S.Verheul

Waardeloos bedrijf voor projectbouw

José van der Weide Scholte

Fantastische ervaring

Laagdrempelige communicatie bij vragen, goede bouwpartners, uitstekende uitvoerder.

Lichtenberg heeft mijn nieuwbouwhuis gebouwd

Super hoge kwaliteit, goede planning, prima communicatie.

Geweldige ervaring gehad met Lichtenberg. Wel hoog prijskaartje, maar dat hebben we zeker teruggezien in hoogkwaliteit service, goeie communicatie, uitstekende terugkoppeling van zaken en kwaliteit... Geweldige ervaring gehad met Lichtenberg. Wel hoog prijskaartje, maar dat hebben we zeker teruggezien in hoogkwaliteit service, goeie communicatie, uitstekende terugkoppeling van zaken en kwaliteit van de bouw van het huis! Voor herhaling vatbaar ;).

Netjes, overzichtelijk, aantrekkelijk.

Overwegen andere bedrijven te kiezen om mee samen te werken (o.a.: loodgieter, sanitair leveringsbedrijf, etc.).

Jaap Siewertsz van Reesema

Geweldige aannemer uit het betrouwbare Twente. Ze bouwen met kwaliteit producten en hoogwaardige afwerking. Je merkt dat het bedrijf veel ervaring heeft en goede mensen in dienst heeft. Wij vinden... Geweldige aannemer uit het betrouwbare Twente. Ze bouwen met kwaliteit producten en hoogwaardige afwerking. Je merkt dat het bedrijf veel ervaring heeft en goede mensen in dienst heeft. Wij vinden het voor het bouwen van een huis belangrijker dat het kwalitatief erg goed is en betrouwbaar dan dat het de goedkoopste is. Zonder twijfel een grote aanrader!

kwaliteit. Communicatie. Ervaring.

nee

Rijk van den Bosch

Lichtenberg heeft ons huis in Lunteren gebouwd. Vanaf het eerste contact einde 2017 tot vandaag zijn we zeer positief over hun werk en de communicatie

Goede kwaliteit, heldere communicatie en een prettige no-nonsense mentaliteit

Geen specifieke

Bernd Schaaf

Excellente bouwonderneming die mooie kwaliteit levert en zeer goed meedenkt met de wensen van de klant

Goede organisatie, levert kwaliteit, denken goed mee en realiseren dat wat je wilt, no-nonsens cultuur

Het beheersen van/ sturen opde kwaliteit van onderaannemers

Betrouwbaar, behulpzaam, kwaliteit, vriendelijk kundig personeel, aandacht, goede en fijne communicatie

Zie bij ervaring punt 1

Tijdsduur bouw, aantal muren zijn scheef

W de Vries

Goede ervaring met het bouwbedrijf.

Geen opmerkingen

Geen opmerkingen

P.H. Veenman

Mooie ontwerpen, aardige mensen. De bouw verliep goed en snel. De afhandeling van enkele restpunten was minder goed en m.n. danken aan een onderaannemer.

Totaal concept waarbij zij alle zaken kunnen verzorgen.

Aansturing onderaannemers.