m handels

Schroeven

Uw ervaring

geen schroeven aantekening op vrachtbrief nooit meer iets gehoord zelf schroeven gehaald bij hornbach bedankt voor de moeite

Reactie Bouw-handel.nl:

Geachte heer Handels,
Allereerst onze excuses dat de schroeven er niet bij zaten. Volgende keer is een belletje of mailtje genoeg om het na te sturen. Dat doen we graag voor u.
Met...
Geachte heer Handels,
Bouw-handel.nl

Johan Dekker

Nancy Schrauwen

Goede service

Uw ervaring

Vlizotrap besteld na een goed informatief gesprek. Levering was bedoelt op specifiek aangegeven dag, maar kwam al twee dagen eerder. Toen kwam op de aangegeven dag nog een trap! Die hebben we direct... Vlizotrap besteld na een goed informatief gesprek. Levering was bedoelt op specifiek aangegeven dag, maar kwam al twee dagen eerder. Toen kwam op de aangegeven dag nog een trap! Die hebben we direct retour gegeven aan de bezorger en dit gemeld bij bouw-handel. Waren blij dat het zo snel was geregeld, maar 1 trap was wel genoeg!

Jan Duits

Perfect geregeld. Zoals het moet. Afspraak nagekomen.

Perfect.

Maarten

Prima levering

Uw ervaring

Gemakkelijk te bestellen, duidelijke omschrijving en snelle levering.

Wessel

Snelle en duidelijke site

Uw ervaring

Goede prijs en snelle levering

S. Antonides

Het trapluik was niet haaks daardoor valt de trap niet goed terug in zijn bak

Uw ervaring

Betere constructie van de trap cq trapluik

Reactie Bouw-handel.nl:

Geachte heer Antonides,
Geachte heer Antonides,
Indien er een probleem is met het product kunt u ons altijd een mail sturen met foto's zodat wij hier direct actie op kunnen nemen zodat we het probleem snel voor u kunnen oplossen.
Bouw-handel.nl

Prima afgehandeld

Herber van Weenen

UITSTEKEND!!!!

Uw ervaring

Nadat we op 3 november 2020 een vlizotrap hadden besteld bij dit bedrijf kregen we de volgende dag al de melding dat hij was verzonden. Door enige dagen vertraging bij PostNL (waarbij we zelf... Nadat we op 3 november 2020 een vlizotrap hadden besteld bij dit bedrijf kregen we de volgende dag al de melding dat hij was verzonden. Door enige dagen vertraging bij PostNL (waarbij we zelf navraag hadden gedaan omtrent de bezorging) heeft het bedrijf Bouw-Handel.NL zelfs een nieuwe vlizotrap beschikbaar gesteld (omdat de tijd drong i.v.m. plaatsing) die we ook zelf op konden komen halen op het afhaaladres in Rijsenhout. Zelfs de reiskosten wilde men vergoeden. Het afhalen bleek achteraf niet nodig te zijn omdat de bestelde trap op het laatste moment toch nog door PostNL werd bezorgd.
Al met al een dikke pluim voor dit bedrijf (en met name voor Falco van der Reijden) die alles perfect had geregeld en ons tijdens het geheel uitermate vriendelijk en kundig te woord heeft gestaan.

Herber en Petra van Weenen
Leerdam