Erwin

Snelle levering en goede communicatie

Uw ervaring

Prima niets veranderen. Goede duidelijke site

Ph. Smets

Snelle en correcte levering, precies wat ik verwachtte

Theo Kaljouw

Op tijd geleverd

goed werk wel prijzig

Bart Ploeger

Heldere website, prima bezorgservice

Martien Schravesande

Het produkt van de vlizotrap is prima. De handleiding zou kunnen verbeteren.

Uw ervaring

Alles was uiteindelijk in orde. De toelichting voor de montage kan verbeteren, met name de tijdelijke plaatsing van de vlizotrap in het trapgat. De ophanging met de touwen aan de latten is... Alles was uiteindelijk in orde. De toelichting voor de montage kan verbeteren, met name de tijdelijke plaatsing van de vlizotrap in het trapgat. De ophanging met de touwen aan de latten is nauwelijks uitvoerbaar: je krijgt de touwen niet tussen het dan nog dichte luik door om het aan de latten te bevestigen.

Math Coenen

Netjes en goed geleverd.

Uw ervaring

Bestelling goed opgenomen en alles prima afgeleverd.

A de Hooge

Goed en snel geleverd wat ik besteld heb.

Uw ervaring

Keurig en volgens afspraak geleverd. Onder het knopje "stuur ons een bericht" heb ik gevraagd wanneer de bestelling
zou worden bezorgd, en dat week helaas af van de werkelijkheid,...
zou worden bezorgd, en dat week helaas af van de werkelijkheid,
Betere berichtgeving omtrent de bezorging.

jasper bon

Zeer goed

Uw ervaring

goede koepel,werd netjes aan huis geleverd, goede prijs.

richard vasen

is heel goed en snel

Anke

Levering was niet volgens afspraak verder goede kwaliteit prijs

Uw ervaring

Tijdens de bestelling heb ik aangevinkt dat er gebeld moet worden voor levering. Dit is niet gebeurd en de chauffeur stond voor de deur toen hij mij belde ik heb hem netjes afgezegd dat ik binnen 10... Tijdens de bestelling heb ik aangevinkt dat er gebeld moet worden voor levering. Dit is niet gebeurd en de chauffeur stond voor de deur toen hij mij belde ik heb hem netjes afgezegd dat ik binnen 10 minuten thuis was zodat ik de levering kon inspecteren zoals geadviseerd werd maar de chauffeur wilde hierop niet wachten en zei dat hij dit wel vaker mee maakt maar dat dit niet de bedoeling is.
Hij gaf me een keus of hij zette het onbeheerd achter bij de deur of misschien kon hij een week later komen.
Dit vindt ik zeer jammer 1 om het feit dat er afgesproken is om te bellen en als jullie dit niet kunnen nakomen hoort deze optie er niet te zijn. 2 hij liet niet echt een keus misschien volgende week dat valt ook niet binnen jullie leveringstermijn.
Tot slot de chauffeur had het zo druk dat toen ik aan kwam hij nog bijna 5 minuten voor mijn deur stond nadat ik aangekomen was en het ook onnodig vond zich even te melden.
Verder ben ik tevreden over de kwaliteit-prijs verhouding van het product.
Ik beveel het product alleen aan maar zal zeker ook de slechte manier van leveren aangeven.