M.K

Eenvoudig bestellen en snel geleverd

Uw ervaring

We hebben een Vlizotrap besteld in een maat die lastig te vinden was. Met de duidelijke instructies op de website de keuze gemaakt om hier te bestellen. Bestelproces ging gemakkelijk en snel. Ook de... We hebben een Vlizotrap besteld in een maat die lastig te vinden was. Met de duidelijke instructies op de website de keuze gemaakt om hier te bestellen. Bestelproces ging gemakkelijk en snel. Ook de mails bevatten genoeg informatie met betrekking tot de bestelling. De enige feedback die ik kan geven dat we een mail kregen van een leverancier dat er een bestelling gebracht werd die we niet direct konden linken aan dit bedrijf. Misschien wordt de naam van de leverancier ergens vermeld in de mail maar kon het niet zo snel achterhalen. Omdat we aan het verbouwen zijn en dagelijks wel pakketjes binnenkomen was dit wat verwarrend. Voor de rest echt top.

w zeeman

Goed bedrijf

goede ervaring . kon bellen dingen vragen . kortom super

nvt

Lichtkoepel

Uw ervaring

Goede informatie en snelle levering van lichtkoepel.

Privé adres

Goede service en goed product

Uw ervaring

Wij hebben hier een lichtkoepel besteld. Netjes per mail vermeld wanneer deze geleverd zou worden en in de ochtend werd deze netjes afgeleverd. Helemaal top!

Van Roy Services.

Overzichtelijke website met de juiste informatie, levering niet vlekkeloos.

Uw ervaring

Prijs/kwaliteit is goed, overzichtelijke webshop met de juiste informatie en ruime keuze, levering erg omslachtig.

Geen tijdsvak waarin geleverd word vanuit transportbedrijf, om half 5...

Geen tijdsvak waarin geleverd word vanuit transportbedrijf, om half 5 chauffeur aan de lijn tot hoelaat hij kan leveren. Helaas pas 2 dagen later geleverd.
Wel zeer netjes te woord gestaan door eigenaar/klantenservice die je ook netjes terugbellen en excuses aanbieden. (Kon er ook niet veel aan doen).

Levering is wel een puntje, geen info over levering is niet echt handig bij online bestellingen die je persoonlijk in ontvangst moet nemen.

Kijken of de volgende bestelling soepeler gaat.

Bouwbedrijf G Vos vof

Goed gevoel van dit bedrijf

bestelling snel geleverd

particuliere klant

Attent bedrijf, lijkt goed georganiseerd

prettig

Albert Menzen

Goede service

Uw ervaring

er werd goed gereageerd op problemen met de bestelling. Product snel en goed geleverd

Omvlee-bouw

Alsof je face to face zaken doet

Uw ervaring

Goede info en behandeling voor bestelling
Ook info over leveringen zijn uitstekend
Levering zelf is netjes tot op aflever adres 👍

Martin

Degelijk en goed spul, compleet en op tijd.

Uw ervaring

Communicatie is gebrekkig, de bestelling komt goed. Vragen via de order worden niet beantwoord. Telefonisch wel. Uiteindelijk krijg je wel goede kwaliteit en compleet, op tijd het juiste.