Jos Dekkers

Makkelijk te bestellen; snel geleverd

Prima info via website.

Tom

Perfect!

Uw ervaring

Flinke lichtkoepel plus opstand besteld, geheel volgens afspraak afgeleverd door een vriendelijke chauffeur.
Weliswaar niet vooraf gebeld, zoals aangekondigd, maar wel een Appje gestuurd met het aflever tijdstip.
Minstens zo handig!
Ook plezierig was het telefooncontact, dat ik bij bestelling heb gehad met een van de medewerkers. Ik kreeg prima adviezen en dus de bevestiging, dat ik de optimale uitvoering heb kunnen kiezen en de goede afmetingen heb besteld.

Theo Verhage

Alles netjes verzorgd toppie

Uw ervaring

Zeer tevreden uitstekend bedrijf bestelling zeer goed afgehandeld

Van Wijk

Snel en perfecte service

Therese Linckens-Olzheim

Geweldige service en prima prijs/kwaliteit

Uw ervaring

Alles is prima afgehandeld, super service omdat ik mijn bestelling eerder dan de leverdatum nodig had, echt TOP. Daarna bleek dat de afdekdoppen niet aanwezig waren, zijn met spoed nagezonden. Ik... Alles is prima afgehandeld, super service omdat ik mijn bestelling eerder dan de leverdatum nodig had, echt TOP. Daarna bleek dat de afdekdoppen niet aanwezig waren, zijn met spoed nagezonden. Ik ben een zeer tevreden klant. Iknheb het bedrijf aanbevolen bij kennissen en collegae

Schoemaker

Goed geregeld

Uw ervaring

Tijd stil van de dag bekend maken aan de klant.

v Lankvelt

Zeer mooie lichtkoepel voor een prima prijs

Uw ervaring

Goede communicatie, netjes bezorgd, mooie lichtkoepel (piramide vorm) uit mooi helder kunststof.

Helemaal tevreden :-D

Roel Ummels

Slechte omgang

Uw ervaring

De prijzen en de website is goed!
Alleen het afhandelen en de service minder.
Zo had ik aan gegeven dat U mij moest bellen voor de bestelling geleverd werd, dat heeft U niet gedaan. De prijzen en de website is goed!
Alleen het afhandelen en de service minder.
Ook had ik aan gegeven dat de bestelling naar de klant moest, hier heb ik geen reactie op gehad.
Thuis zitten wachten tot dat ik dacht duurt wel erg lang, bel de klant maar eens.
De klant en was naar de winkel in de morgen, en dus stond het dakraam rechtop naarst de deur.. heel gevaarlijk dus vooral met de glazen kap.
Hier was ik niet kapot van, aangezien ik het dakraam moest controleren op beschadiging en zo ja had ik het moeten vermelden op de lever bon van de chauffeur.

H.J. de Geus

Info@degeusklussenbus.nl