willem eilander

Snel en geleverd volgens afspraak

jaap

Snelle service.

ook telefonisch goed

Katinka Verschuren

Goede service denken met je mee. Snelke levering en duidelijke communicatie daarover. Zeer tevreden.

Kievit

Keurig verpakt, prima trap

Uw ervaring

Bestelling is alleen buiten de deur neer gezet zonder melding. Zo konden we niet voor vertrek bezorger checken of alles compleet en heel was zoals gevraagd. Gelukkig was alles goed en compleet.

m handels

Schroeven

Uw ervaring

geen schroeven aantekening op vrachtbrief nooit meer iets gehoord zelf schroeven gehaald bij hornbach bedankt voor de moeite

Reactie Bouw-handel.nl:

Geachte heer Handels,
Allereerst onze excuses dat de schroeven er niet bij zaten. Volgende keer is een belletje of mailtje genoeg om het na te sturen. Dat doen we graag voor u.
Met...
Geachte heer Handels,
Bouw-handel.nl

Johan Dekker

Nancy Schrauwen

Goede service

Uw ervaring

Vlizotrap besteld na een goed informatief gesprek. Levering was bedoelt op specifiek aangegeven dag, maar kwam al twee dagen eerder. Toen kwam op de aangegeven dag nog een trap! Die hebben we direct... Vlizotrap besteld na een goed informatief gesprek. Levering was bedoelt op specifiek aangegeven dag, maar kwam al twee dagen eerder. Toen kwam op de aangegeven dag nog een trap! Die hebben we direct retour gegeven aan de bezorger en dit gemeld bij bouw-handel. Waren blij dat het zo snel was geregeld, maar 1 trap was wel genoeg!

Jan Duits

Perfect geregeld. Zoals het moet. Afspraak nagekomen.

Perfect.

Maarten

Prima levering

Uw ervaring

Gemakkelijk te bestellen, duidelijke omschrijving en snelle levering.

Wessel

Snelle en duidelijke site

Uw ervaring

Goede prijs en snelle levering