Geleverd wat we besteld hadden

Uw ervaring

mooi product, snelle levering, prima communicatie,

Koers

Super netjes geholpen met m’n dakkoepel

Netjes te woord gestaan .snelle levering . In 1 woord KLASSE

Helemaal tevreden

R. Trommelen

Alles volgens afspraak

Uw ervaring

Keurig netjes verpakt (ondanks dat het een onhandig pakket was i.v.m. gewicht en stabiliteit), op tijd afgeleverd en ik kon de bestellling eerst rustig controleren op compleetheid. Prima. Zo hoort... Keurig netjes verpakt (ondanks dat het een onhandig pakket was i.v.m. gewicht en stabiliteit), op tijd afgeleverd en ik kon de bestellling eerst rustig controleren op compleetheid. Prima. Zo hoort het.

Jos Diaz

Klantvriendelijk en betrouwbaar

Uw ervaring

Als particulier op maandag bellen voor een vlakke dakkoepel. Ik zat omhoog en telefonisch kreeg ik horen dat deze in principe woensdag geleverdkon worden. In plaats van ophalen koos ik voor... Als particulier op maandag bellen voor een vlakke dakkoepel. Ik zat omhoog en telefonisch kreeg ik horen dat deze in principe woensdag geleverdkon worden. In plaats van ophalen koos ik voor bezorgen. Ook dat is netjes afgehandeld en even nagebeld of het een bezwaar was dat het verduideringsscreen later kan worden toegestuurd. Dit geeft je als particulier veel vertrouwen. Normaal geef ik geen feeedback maar ik vind dat ze dit wel verdienen!

nvt

Vriendelijke en voral deskundige ondersteuning

Uw ervaring

Aanschaf van een lichtkoepel met opstand

F. Lammers

Tijdstip van levering

Uw ervaring

De lichtkoepel is zonder verdere informatie om 7:30 uur op onze oprit gezet. Jammer.

Schaartrap

Prima in orde

Uw ervaring

Prima in orde , bestelling werd op afgesproken dag afgeleverd

Joost Damen

Producten zijn prima, bezorgplanning waardeloos.

Uw ervaring

Daags voor de bezorging gebeld. Product zou tussen 08.00 en 10.00 uur bezorgd worden. Na een dag wachten en bellen werden de producten om 17.15 uur bezorgd.

Reactie Bouw-Handel.nl:

Beste Joost,
Beste Joost,
Hartelijk dank voor uw terugkoppeling over de bezorging. Wij zijn dit nagedaan bij de vervoerder en helaas heeft de vervoerder de rit vanwege drukte onderweg omgegooid. Hierdoor is de levering van uw lichtkoepel niet in de ochtend maar middag gebeurt. Onze excuses voor het ongemak en het niet in kennis stellen. Nu wist u niet waar u aan toe was. evenzogoed wensen wij veel plezier van uw aankoop