H. Stuivenberg

Betrouwbaar en klantvriendelijk.

Uw ervaring

Materiaal voor een rookkanaal besteld, het bestel proces en de levering verliep soepel. Alleen was ik zelf een onderdeel vergeten te bestellen, dit aangeven en het vergeten onderdeel was de volgende... Materiaal voor een rookkanaal besteld, het bestel proces en de levering verliep soepel. Alleen was ik zelf een onderdeel vergeten te bestellen, dit aangeven en het vergeten onderdeel was de volgende dag binnen. Hierdoor liep het monteren van het rookkanaal geen vertraging op. Top!!

Ron

Erg behulpzaam

C Marees

Zeer goed.

Uw ervaring

Hele goede service en snelle levering 👍

Schaap

Een prima ervaring!

Uw ervaring

Voorafgaand aan de bestelling werd ik uitstekend geadviseerd door de klantenservice. Ondanks het slechte weer werd de uiteindelijke bestelling op de aangegeven dag en zeer op tijd bezorgd.

P b

Zeer tevreden

Uw ervaring

Vandaag geplaatst was met een half uur klaar

Baas

Zoldertrap

Uw ervaring

Het is een degelijke trap, met een goede en duidelijke beschrijving. We zijn er erg blij mee!

Emy

Onbetrouwbaar

Uw ervaring

Dit bedrijf maakt hun beloftes niet waar. Bieden oplossingen aan waarna ze hier later op terugkomen. Zou ergens anders een koepel kopen.

L. Vrij

Goed geregeld

Uw ervaring

Goed, volgens afspraak netjes afgeleverd

Martin de Penning

Duidelijke beschrijving en snelle levering

Uw ervaring

Mijn ervaring is ronduit positief, ook werd alles goed verpakt geleverd, echt netjes.

Schuttel

Goede oplossing van bouw-handel na klacht

Uw ervaring

In eerste instantie niet tevreden, na een trage aflevering van het door ons bestelde goed. Dit is nadien door bouw-handel.nl op een goede wijze netjes opgelost. Daarvoor dank, een tevreden klant.