Hoe heeft u de communicatie tussen u en de uitvaartverzorger ervaren?
Prijs- en kwaliteitverhouding
9.5/10
Ik ben goed op de hoogte gehouden door de uitvaartverzorger

Familie Steenhuis

Een uitvaartbegeleider die werkt zoals een uitvaartbegeleider moet werken, met aandacht voor alle details.
Er wordt aandacht besteed aan zaken waar wij niet aan hadden gedacht. Alles is...

Albert

Zeer prettig met familie en Janine Thijs de uitvaart vorm gegeven.
Uitstekende begeleiding met duidelijke afspraken en tijd voor de familie.

Ben van der Luit

Zeer warm klantvriendelijk.

Chatelain

We vonden de begeleiding super. De verzorging van Peter. Het meedenken en het snelle schakelen naar aanleiding van de wijzigingen

H.Bakker-Muller

Wij zijn zeer goed geholpen na het overlijden van mijn man en mijn vader

H.Bakker-Muller

Wij zijn goed geholpen na het overlijden van mijn man en mijn vader.

W. de Vries

De zeer betrokken, communicatieve en uitermate praktische werkwijze van Bouman uitvaartzorg en in het bijzonder uitvaartverzorgster Janine hebben tot een uitstekend verlopen uitvaart geleid.

Sebiene Zittema

Bouman uitvaartzorg heeft met veel zorg en aandacht de uitvaart verzorgd. Er was veel contact en ze hebben met ons meegedacht. Ik zou Bouman uitvaartzorg aanbevelen bij anderen.

Fam. Kooi - de vries

Fijne persoonlijke begeleiding helder en transparante communicatie. Van alle kanten hun best gedaan om alles voor elkaar te krijgen. Zelfs op het laatst wat er nog onverwacht bijkwam. We kijken...

Reactie Bouman Uitvaartzorg:

Beste mevrouw Alkema / Familie Kooi - de Vries,

Wij bedanken u voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Wij hopen dat u terug kunt kijken op een waardig- en persoonlijk afscheid. Ik wens u en uw naasten de komende periode veel sterkte en kracht toe.

Ook in de periode na de uitvaart kunt u dag en nacht contact met ons opnemen voor informatie en/of advies. Wij staan voor u klaar.

Jeffry

Bouman Uitvaartzorg

van Vugt-Schel

Het was een warm afscheid door de zorg van jullie mensen die altijd voor ons klaar stonden.

Reactie Bouman Uitvaartzorg:

Beste mevrouw van Vugt - Schel,

Ik bedank u voor uw vertrouwen in ons. Zowel voor- als na het overlijden van uw man. Ik hoop dat u terug kunt kijken op een warm- en persoonlijk afscheid. Wij wensen u ook in deze periode veel sterkte en kracht toe.

Janine | Uitvaartverzorger

Bouman Uitvaartzorg