Telefonisch contact
De werking van het product
Vindbaarheid van de website
Ervaring met onze monteur
Website inhoud
8.2/10
Verkoopproces

Willemijn Kamstra

Prima en oplossinggericht

Reactie Boshuis thuis in water:

Wauw wat een mooie beoordeling! Heel erg bedankt en geniet van het zachte water.

A.H.Berends

Na bijna 20 jaar klantvoelde ik me gekrenkt door verplichte pinbetaling.

Bertrand

Prettig

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor het delen van uw ervaring met Boshuis.

S jonker

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor deze reactie, we hopen dat u inmiddels al volop geniet van het zachte water!

Erik van der Linden

Deskundig en positief

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt Erik voor deze positieve beoordeling, Wij wensen u veel kookplezier met de Quooker.

Tino de Rijk

Prima.

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor deze goede beoordeling, we hopen dat u veel profijt heeft van de waterontharder!

Fam korver

Flow geïnstalleerd, paste in de meterkast, garantie bij jullie aangevraaagd, niks meer vernomen.

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Als wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn dan horen we dat graag! Geniet van het zachte water!

L.M.Moerland

Mijn ervaringen met Boshuis zijn prima. Snelle offerte en snelle levering, komen na wat ze beloven. Keurige installatie.

Reactie Boshuis thuis in water:

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Bij Boshuis streven we ernaar om onze beloften na te komen en een uitstekende ervaring te bieden aan onze klanten. Geniet van het zachte water!

Terloo

Reactie Boshuis thuis in water:

Wat een mooie beoordeling! We hopen dat u veel profijt zal hebben van de waterontharder.

Bert van Dijk

Zeer positief

Reactie Boshuis thuis in water:

Wauw een tien, bedankt voor het delen van deze positieve ervaring Bert! Geniet van het zachte water!